"לפתע החברה קדישא יצאה מהקבר, והבנו שיש בעיה"

    "לקחו את הבעל האלמן הטרי הכניסו אותו לתוך האמבולנס וביקשו ממנו לזהות את גופת אשתו"
    ישראל פריי 1 Comment on "לפתע החברה קדישא יצאה מהקבר, והבנו שיש בעיה"

    אחרי מסע הלוויה והספדים, ורגע לפני סתימת הגולל, גילתה משפחת נפטרת כי לא מדובר כלל בגופת יקירתם • ידיד המשפחה שנכח בהלוויה מספר על רגעי המבוכה והתנהלות הקברנים, ומנהל החברה קדישא טוען כי המשפחה חתמה על זיהוי • האזינו

    צילום: Esther Rubyan/FLASH90
    "לקחו את הבעל האלמן הטרי הכניסו אותו לתוך האמבולנס וביקשו ממנו לזהות את גופת אשתו"
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה היה רגע מביך. בני משפחה כואבים שליוו למנוחת עולמים את יקירם שנפטר לבית עולמו, גילו רגע לפני סתימת הגולל, כי הם בכלל מלווים נפטר אחר, באשר החברה קדישא התבלבלו, והחליפו בין גופות שתי נפטרות.

    יאיר עזרא, ידיד המשפחה שנכח בהלוויה, שוחח עם מוטי לביא בתכנית הבוקר: "נגרם עוול רציני למשפחה. זה אירוע בכלל לא נעים. כל התהליך היה רגיל, עד שהמיטה מגיעה אל חלקת הקבר ופתאום בדקה אחד אנשי החברה קדישא מתלחששים, יצאו מהקבר, התחילו להתאסף סמוך לקבר הבנו שמשהו לא בסדר".

    "פתאום הם הודיעו: 'קרתה לנו תקלה, אני מבקש מכם להתרחק 100-200 מטר', אנשים מבוגרים, שיא החום פשוט התחילו להוציא את הגופה שלא צריכה להיות בקבר, אני חושב שזה מחדל מאד בעייתי ועגמת נפש גדולה למשפחה".

    "לקחו את הבעל האלמן הטרי הכניסו אותו לתוך האמבולנס וביקשו ממנו לזהות את גופת אשתו, סגרו את הדלת ואז הוא אמר כן זה זה. ואז התחיל התהליך, התחיל הספד נוסף, שהרי הספידו גופה אחרת. המשפחה הייתה בהלם מוחלט מספיק האבל האישי שלהם… הכל היה מהיר יותר, אנשים עמדו בשיא החום זה לא פשוט בכלל. כולם שמרו על חשאיות ולא דיברו יותר מדי".

    יהודה פורת מנהל חברה קדישא פתח תקווה הסביר: "היו לנו 7 לוויות צמודות באותו הזמן אחת אחרי השניה. המשפחה השניה קיבלה את זה בהבנה בצורה אחראית ורצינית".

    "מאז שאני זוכר את עצמי בתפקיד לא הייתה לנו כזו תקלה. בכל מקרה חשוב לציין כי ע"מ שלא יקרו כאלו תקלות אנחנו עושים מספר בדיקות. כל נפטר יש על היד 'ידון' ששם מופיע שם הנפטר, על התכריכים עצמם יש מדבקה עם שמו, ולאחמ"כ קוראים למשפחה שיזהו".

    לדבריו, "גם כאן המשפחה זיהתה את הנפטרת, חתמה על הזיהוי, וזאת הנפטרת שהלכה לקבורה. ב"ה העובדים עלו על התקלה, והתחלנו בתהליך לפי בקשת המשפחה. המקרה לא נעים אנחנו לומדים נפיק לקחים בשביל שכזה מקרה לא ישנה".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כנראה היה מגיע כאלה הספדים