בכיר במנהל האזרחי פוטר לאחר שהדליף מדיון על פינוי עמונה

    אנו בוועד מדגישים חזור והדגש כי המנהל האזרחי הינו גוף שאינו מבין את מהותו ואינו סר למדיניות הממשלה וכוונותיה ביו"ש
    קובי פינקלר 1 Comment on בכיר במנהל האזרחי פוטר לאחר שהדליף מדיון על פינוי עמונה

    מסמך פנימי של המנהל האזרחי על דיון שהתקיים עם הדרג המדיני בנושא עמונה הודלף לכלי התקשורת, ועובד החשוד בהדלפה פוטר • בועד מתיישבי השומרון רואים בזה דווקא הוכחה לבעייתיות של המנהל האזרחי

    אנו בוועד מדגישים חזור והדגש כי המנהל האזרחי הינו גוף שאינו מבין את מהותו ואינו סר למדיניות הממשלה וכוונותיה ביו"ש
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הדלפת מסמך פנימי של המנהל האזרחי לכלי התקשורת, על דיון שהתקיים עם הדרג המדיני בנושא עמונה, הנחה מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב פולי מרדכי, לבצע תחקיר מעמיק ולנקוט בפעולות הנדרשות. נוכח חומרת המקרה, החליט ראש המנהל האזרחי, תת אלוף אחוות בן חור, להשעות את העובד.

    מתחקיר פנימי שנערך עולה כי המסמך הודלף על ידי עובד במנהל האזרחי לכלי התקשורת. בהתאם לתחקיר הופקו לקחים וחודדו הנחיות לכלל עובדי המנהל האזרחי.

    בעקבות פרסום תפיסתו של מדליף מסמך עמונה לערוץ 10, ועד מתיישבי השומרון מגיב בפוסט נוקב כנגד המדליף והמנהל האזרחי.

    "המדליף ועונשו: בשעות האחרונות התבשרנו כי מדליף המסמך לכאורה בעניין עמונה הוא לא אחר מאשר בכיר במנהל האזרחי. מדובר במסמך סודי שבו הביעו שרים יחד עם היועץ המשפטי לממשלה את האלטרנטיבות המשפטיות על מנת להסדיר את היישוב עמונה ובכך להכשיר ישוב נוסף ביהודה ושומרון.

    "מדובר בעוד אחת מהשערוריות אם לא הגדולה שבהן בה המנהל האזרחי, שב ומראה כי האינטרס לשמירת ההתיישבות הינו ממנו והלאה וכי השמירה וחיזוק הפלסטינים ביהודה ושומרון מהווים עבורם ערך עליון.

    "עם היוודע הפרשיה החמורה, מיהרו במנהל להוציא תגובה והודיעו כי הקצין הבכיר שהדליף פוטר.

    "אנו בוועד מדגישים חזור והדגש כי המנהל האזרחי הינו גוף שאינו מבין את מהותו ואינו סר למדיניות הממשלה וכוונותיה ביו"ש.(הגולם קם על יוצרו) אנו מברכים על פיטוריו של אותו קצין בכיר ודורשים המשך חקירה מעמיקה על התנהלותו הבוטה של המנהל האזרחי בשנים האחרונות".

    בפוסט הוסיפו כי מדובר במי שפיקד על הריסת הבית של מנכ"ל ועד מתיישבי השומרון: "גילוי נאות, על פי המידע שבידנו מדובר בקצין בכיר שבין השאר היה אחראי על הריסתו הברוטלית והבריונית של בית מנכ"ל הוועד שגיא קייזלר ומשפחתו, תוך כדי שהעביר מידע כוזב, סילף עובדות, והפעיל לחץ מאסיבי על שר הבטחון להריסת הבית מתוך נקמה על פעילות הוועד ומלחמתם בעבודת הפיקוח הסלקטיבית של המנהל האזרחי".

    בסוף כתבו: "אין בנו שמחה לאיד ויחד עם זאת אנו מאמינים כי 'סוף גנב לתליה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חצופים כולכם דרעי וכלום עושים עבודת קודש צוד מה זה משנה כדי שתשתקו ואל תתיחסו לאיזה חילוני שכיביכול אכפת לו מהשבת אבל פוגע בגלוי