ליברמן ציטט את האם השכולה שנכחה בקהל והתרגשה

    ריין תיארה במילים קורעות-לב את המציאות הקשה וההתמודדות היום יומית עם השכול ועם השאלות שלעולם יוותרו ללא מענה
    קובי פינקלר No Comments on ליברמן ציטט את האם השכולה שנכחה בקהל והתרגשה

    ״להיות הורה שכול זה תפקיד במשרה מלאה. אין חופשות, זה 24/7, אין ביטוח חיים על אלה שנשארו, אין ימי מחלה… יש שעות נוספות גם בלילה גם ביום, לא תמיד נרדמים וכשנרדמים מנסים לחלום,רוצים לראות את הבן, אך הבן לא בא, אפילו בחלום"

    על סף אחוז החסימה. ליברמן
    ריין תיארה במילים קורעות-לב את המציאות הקשה וההתמודדות היום יומית עם השכול ועם השאלות שלעולם יוותרו ללא מענה
    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסיום הטקס לציון עשור למלחמת לבנון השניה, כתב שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בעמוד הפייסבוק שלו את הדברים הבאים: ״בטקס לציון עשור למלחמת לבנון ה-2, שהתקיים היום בכנסת, ציטטתי את חגית רָיין, אמו של רב סרן בְנָיה רָיין ז״ל, שלחם בחירוף נפש ונפל חלל במהלך פעולת חילוץ בה נהרגו כל אנשי צוות הטנק עליו פיקד.

    ריין תיארה במילים קורעות-לב את המציאות הקשה וההתמודדות היום יומית עם השכול ועם השאלות שלעולם יוותרו ללא מענה: ״להיות הורה שכול זה תפקיד במשרה מלאה. אין חופשות, זה 24/7, אין ביטוח חיים על אלה שנשארו, אין ימי מחלה… יש שעות נוספות גם בלילה גם ביום, לא תמיד נרדמים וכשנרדמים מנסים לחלום,רוצים לראות את הבן, אך הבן לא בא, אפילו בחלום".

    התרגשתי מאד כשלאחר-מכן באה אלי חגית והודתה לי על הדברים. בזכות אנשים כמו בניה ז״ל, ושכשפוגשים את אימו חגית מבינים מאין קיבל את החינוך שהביא אותו לנהוג בגבורה שנהג, בזכות אנשים כאלו מתקיימת מדינתנו ואני כשר הביטחון, מצדיע להם".



    0 תגובות