ארדואן דורש מארה"ב להסגיר את מנהיג האופוזיציה

    גולן, אחד ממתנגדיו הבולטים של ארדואן, החליט לצאת את המדינה מחחש לשלומו, והוא היגר לפנסילבניה בשנת 1990
    ישראל פריי No Comments on ארדואן דורש מארה"ב להסגיר את מנהיג האופוזיציה

    אחרי אלפי מעצרים של שוטרים, שופטים, וכל מי שלא מוצא חן בעיני השלטון – נשיא טורקיה דורש מארה"ב להסגיר לידיו את מנהיג האופוזיציה הגולה, למרות שזה הכחיש כל קשר להפיכה • הלבטים של ארה"ב: בין עמדה מוסרית לבין אינטרסים צבאיים

    גולן, אחד ממתנגדיו הבולטים של ארדואן, החליט לצאת את המדינה מחחש לשלומו, והוא היגר לפנסילבניה בשנת 1990
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן מנצל היטב את ניסיון ההפיכה הכושל נגדו, על מנת לסגור חשבונות עם יריביו, לטהר מעוזי התנגדויות, ולהסרת אחרוני המכשולים בדרך לשלטון טוטליטרי.

    היום, העבירו גורמים טורקיים רשמיים בקשת הסגרה מארצות הברית למנהיג האופוזיציה הגולה פתהוללה גולן. הבקשה לוותה ב"הוכחות" על קשריו של המנהיג לקושרים בניסיון ההפיכה הצבאית במדינה.

    גולן, אחד ממתנגדיו הבולטים של ארדואן, החליט לצאת את המדינה מחחש לשלומו, והוא היגר לפנסילבניה בשנת 1990. הוא נהנה מהגנת הממשל האמריקני, שלצד הקשרים הצמודים עם טורקיה, בוחן בחשדנות רבה את מעשיו השתלטניים של ארדואן.

    "אנו נהיה מאוד מאוכזבים עם ידידנו האמריקנים יגידו לנו להגיש הוכחות", אמר ראש הממשלה הטורקי בתגובה להצהרת ארה"ב כי לא תחל בתהליך הסגרה לפני שיהיו בידיה הוכחות חד משמעיות למעורבותו של גולן בהפיכה. "למרות שגורמים בארגון הטרור הזה מנסים להפיל את הממשלה שנבחרה בכוונה של האיש הזה".

    מנהיג האופוזיציה הגולה הכחיש מצידו כל קשר להפיכה, החל מרגעיה הראשונים והמבטיחים. "החלפת השלטון צריכה להיות בקלפי, לא על ידי הפיכה צבאית", אמר.



    0 תגובות