הקריקטוריסט של המבשר מציג את הלוגו החדש של "המשקפיים"

    מהשבוע הראשון לצאת המדור לאור העולם עיטרה את המדור תמונה סתמית של משקפיים מודל 2007. זה היה רעיון פרוביזורי של הרגע שאחרי האחרון שכמו כל דבר שמתקבע התחיל במקרה
    שלמה בן יוסף 5 Comment on הקריקטוריסט של המבשר מציג את הלוגו החדש של "המשקפיים"

    הוא התחיל בהססנות ובחשש, נתקל בחשדנות ובביקורת, אך אט אט הפך למדור הברנז'ה הרלוונטי, האקטואלי, והמדובר ביותר במגזר • וכעת, הגיע הזמן לחשוף מה עומד מאחורי התמונה המוזרה שמלווה אותו, ולהציג את ה"רפורמה" הדרמטית

    מהשבוע הראשון לצאת המדור לאור העולם עיטרה את המדור תמונה סתמית של משקפיים מודל 2007. זה היה רעיון פרוביזורי של הרגע שאחרי האחרון שכמו כל דבר שמתקבע התחיל במקרה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מדור 'המשקפיים' של אתר קול חי שובר שיאי פופולריות משבוע לשבוע. אלפים רבים של גולשים נכנסים באדיקות מדי יום חמישי אחר הצהריים ליהנות משעה קלה של קורת רוח המשלבת כתיבה רהוטה, ציניות מושחזת וברנז'ה. הרבה ברנז'ה.

    ייחודו של מדור המשקפיים הוא ברלוונטיות שלו מדי שבוע מחדש, למרות הקווים האדומים שאתר 'קול חי' משרטט סביבו כמעט כל שבוע מחדש. דווקא בשל כך, הליהטוט שבכתיבה עם העניין שבתוכן הופך את המדור למרתק הרבה יותר.

    אבל לא רק בשבחים ל'בעל המשקפיים' עסקינן (רמז: הוא באמת מרכיב על חוטמו בתי עיניים), אלא בלוגו החדש של המדור שיצטרף אליו החל מהשבוע הבעל"ט וליתר דיוק – מחר אי"ה.

    מהשבוע הראשון לצאת המדור לאור העולם עיטרה את המדור תמונה סתמית של משקפיים מודל 2007. זה היה רעיון פרוביזורי של הרגע שאחרי האחרון שכמו כל דבר שמתקבע התחיל במקרה. בעל המשקפיים פנה לעורך הראשי בזעקות שבר 'אין לי תמונה', והוא פלט 'תצלם את שלך ושבוע הבא נסתדר'. אז שבוע הבא נמשך כבר חצי שנה, אבל לכל דבר טוב יש סוף.

    ופה מצטרף לתמונה ידידינו ר' אהרן זאב ברנשטיין שמאייר את הקריקטורה השבועית בעיתון המבשר, ואם לא ידעתם גם מחזיק ברזומה של הוצאת ספרים ועלון 'נחלי נצח' מדי שבוע.

    ברנשטיין הוא חסיד קרלין, כוכב עולה בשוק האיור, הציור והקריקטורות שמגדיר את עצמו "נולדתי עם מכחול ביד".

    איך הגעת לתחום? אתה נהנה מהאמנות?

    אחרי החתונה התחלתי לעבוד באיור. זה תענוג וכיף, אין יותר כיף לעשות את מה שאתה אוהב, עבודה כיפית וגם תובענית. אתגרים חדשים, אתה עושה כיף לאנשים. בא לי מהנשמה.

    ואיך אתה מגיע לאתר קול חי?

    האמת היא שראיתי את שדרוג האתר, קראתי באדיקות את המדור מדי שבוע, אמרתי לעצמי שזה לא הגיוני הלוגו. באורח פלא, באותו הזמן בדיוק פנה אליי מנהל האתר, שלדבריו הציע את האתגר לבכירי המאיירים במגזר, וניסיתי.

    כמה מילים על הדמות שאיירת

    בחרתי לאייר מישהו שליו, חרדי, רגוע. זה המשקפיים של הציבור החרדי. מאידך הוא דמות ססגונית, עליזה שמחה, זורמת, שמשקפת את מה שהמדור מסמל, זרימה של מידע מעניין ומותאם.

    והעורך של האתר מסכים. "יש כלל" הוא אומר "כשאתה עושה משהו אתה עושה אותו הכי טוב, אם לא – אל תעשה, לכן פנינו לרב ברנשטיין. קראנו לו למשרד, והוא השקיע את כל כוחו ויצא משהו מאוד שונה ומקסים".

     

    להתראות במדור מחר.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      איזה הפתעה! סוףסוף, הגיע הזמן… תודה

    2. 4

      סתם שתדעו שאין על המדור הזה בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 3

      באמת הגיע הזמן להחליף תמונה. כל הכבוד!!!!!!!!! בעל המשקפיים הזה פשוט אלוף

    4. 2

      כבר כתבתי כמה פעמים שהגיע הזמן להחליף תמונה. אז טוב ששמעתם בקולי

    5. 1

      אהבתי את הציורים שלך מאוד מאוד אני חסיד קרלין כמוך

      שרוליק אהבתי את ציורים שלך חסיד קרלין כמוך