"על התקצוב לנוער החרדי להיות שווה לשאר בני הנוער בעיר"

    "כמחזיק התיק אמשיך לפעול ולהרחיב את העשייה הברוכה. לנוער החרדי בעיר מגיע לקבל תקצוב שווה כפי שמושקע בשאר בני הנוער בעיר, ואני יעמול בכל הכלים העומדים לרשותי שהדבר יתרחש"
    שלום בידרמן 1 Comment on "על התקצוב לנוער החרדי להיות שווה לשאר בני הנוער בעיר"

    הדברים נאמרו במפגש שנערך עם הנהלת סמינר 'שיר חדש' • יחד עם זאת, הוסיף מישאלי: "אמנם חלה בשנים האחרונות תפנית לטובה בכל הקשור להשקעה בנוער החרדי, אך לא מספיק"

    "כמחזיק התיק אמשיך לפעול ולהרחיב את העשייה הברוכה. לנוער החרדי בעיר מגיע לקבל תקצוב שווה כפי שמושקע בשאר בני הנוער בעיר, ואני יעמול בכל הכלים העומדים לרשותי שהדבר יתרחש"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נתונים מעניינים התבררו השבוע בכל הקשור להשקעת העירייה בתקצוב הנוער החרדי בשנים האחרונות, מהם עולה כי חלה תפנית לטובה וסכומי השקעה גדלו, אך למרות זאת, עדין לא מספיק. הנתונים הוצגו על ידי מחזיק תיק הנוער החרדי וחבר מועצת העיר אשר מישאלי בעת שנפגש עם הנהלת סמינר 'שיר חדש' שבראשות הרב חיים רוזנצוויג. במהלך הפגישה העלו מספר הצעות לשיתופי פעולה על ידי מחזיק תיק הנוער החרדי אשר מישאלי לבין הנהלת הסמינר לטובת התלמידות תושבות העיר ירושלים.

    הנהלת הסמינר סקרה בפני מחזיק התיק את עבודת הקודש הנעשת בסמינר במהלך כל ימות השנה על ידי צוות מחנכות ידועות מאוד בתחום החינוך להן ישנו ניסיון וותק של שנים רבות, ואנו זוכים בסייעתא דשמייא להצלחה רבה עד כה. "במהלך הרישום השנה היה ביקוש רב של משפחות שביקשו לשלוח את בנותיהם לסמינר, וזאת בשל הצלחה הגדולה של הסמינר עם התלמידות הזוכות לאחר מכן ברובן להקים בתים של תורה לתפארת", סיפר מנהל הסמינר הרב חיים רוזנצוויג, והוסיף: "אנו שואפים להרחיב ולהגדיל את הסמינר, ומקווים כי ימצא בקרוב פיתרון לסמינר במבנה קבע מכובד ויפה, כראוי וכיאות.

    מחזיק תיק נוער חרדי אשר מישאלי סיכם את המפגש המוצלח: "כמחזיק התיק אמשיך לפעול ולהרחיב את העשייה הברוכה. לנוער החרדי בעיר מגיע לקבל תקצוב שווה כפי שמושקע בשאר בני הנוער בעיר, ואני יעמול בכל הכלים העומדים לרשותי שהדבר יתרחש".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה הקשר התמונה, לא הבנתי?