נתניהו: "מכינים עצמנו לכל תרחיש התגובה תהיה עוצמתית"

    "הטרור פוקד לא רק את שרונה ועתניאל - הוא מכה בפריז ובניס, בבריסל ובאורלנדו. אנחנו במערכה כלל-עולמית. כמי שמודעים היטב לאופי האיומים עלינו, אנו מכינים עצמנו לכל תרחיש. לא אהבת המלחמה מנחה אותנו, לא ששון אֵלֶי קרב מכוון את דרכנו
    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "מכינים עצמנו לכל תרחיש התגובה תהיה עוצמתית"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס האזכרה הממלכתי לחללי מלחמת לבנון השנייה: "אנו מכינים עצמנו לכל תרחיש. מי שחושב שימצא כאן "קורי עכביש" – יקבל "קיר ברזל", יקבל אגרוף ברזל".

    צילום: חיים צח / לע"מ
    "הטרור פוקד לא רק את שרונה ועתניאל - הוא מכה בפריז ובניס, בבריסל ובאורלנדו. אנחנו במערכה כלל-עולמית. כמי שמודעים היטב לאופי האיומים עלינו, אנו מכינים עצמנו לכל תרחיש. לא אהבת המלחמה מנחה אותנו, לא ששון אֵלֶי קרב מכוון את דרכנו
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הבוקר בטקס האזכרה הממלכתי לחללי מלחמת לבנון השנייה בהר הרצל.

    בדבריו אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "מלחמת לבנון השנייה הייתה מלחמה מוצדקת במטרותיה. למרות הכשלים והליקויים שנתגלו במהלכה ואנחנו השקענו ועדיין משקיעים מאמץ אדיר להפיק מהם כל לקח אפשרי, והייתי אומר לממש כל לקח אפשרי – חשוב שנוקיר בכל לבנו את עוז רוחם של החיילים והמפקדים. המצפן הערכי שלהם לא השתבש. לימוד הלקחים  סובב בעיקר סביב שאלת ה"אֵיךְ", לא בשאלת ה"לָמָה". הם ידעו לָמָה".

    "החיזבאללה בלבנון, בדיוק כמו החמאס ברצועת עזה, הקים בקרבתנו מוצב קדמי של איראן. כל מה שמתחולל בשנים הללו במזרח התיכון הוא המשך של אותה מגמה:  טרור של איסלאם רדיקלי, ששואף לבתק באבחת חרב מרקמי חיים של חופש ותרבות.

    נתניהו התייחס לארועים האחרונים בעולם ואמר "הטרור פוקד לא רק את שרונה ועתניאל – הוא מכה בפריז ובניס, בבריסל ובאורלנדו. אנחנו במערכה כלל-עולמית. כמי שמודעים היטב לאופי האיומים עלינו, אנו מכינים עצמנו לכל תרחיש. לא אהבת המלחמה מנחה אותנו, לא ששון אֵלֶי קרב מכוון את דרכנו. אם יישמר אצלנו השקט, גם מי שעומדים מולנו ייהנו משקט. אבל אם נידרש להגיב על תוקפנות – התגובה תהיה עוצמתית. מי שחושב שימצא כאן "קורי עכביש" – יקבל "קיר ברזל", יקבל אגרוף ברזל.

    "אחיי ואחיותיי למשפחת השכול, אני מכיר את עומק יגונכם, אני שותף לעומק ייסוריכם. אתם נושאים אתכם את תוגת הכאב ואת צער השתיקה. אך כפי שכתבה ליאורה חסון, אמו של רב-סמל גיא חסון ז"ל, שנפל בְּעַייתָה א-שַעָבּ: "שתי אפשרויות קיימות לנו, ההורים – להצטרף לבנים מיד, או להרים את הראש, לזכור ולבחור בחיים. לבחור בחיים כדי לא להיענש פעמיים. לבחור בחיים למען הבנים שנפלו, ויותר מכל, לבחור בחיים למען האחים שנותרו עם פצע מדמם ומצפים מאתנו להיות חזקים".



    0 תגובות