עם אאודי ואלון חסן: 'רב המנהרות' נכנס לסצנת ההילולות בנתיבות

    ישראל פריי 3 Comment on עם אאודי ואלון חסן: 'רב המנהרות' נכנס לסצנת ההילולות בנתיבות
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את סיפורו של 'רב המנהרות' סיקרנו כאן בעבר בהרחבה. הרב נתנאל שריקי בן ה- 38 מנתיבות, הוא נצר למשפחת המקובלים איפרגאן, והצטרף בשנים האחרונות למירוץ חצרות המקובלים בבירת ההילולות של נתיבות.

    אחרי ששנים רבות הפך הרב הרנטגן את הילולת זקנו הרב שלום איפרגאן זצ"ל למפגן שנתי עמוס מפורסמים, פוליטיקאים, אנשי עסקים ועתירי הון, החליט אחיינו – להלן רב המנהרות – לערוך אף הוא הילולה באותו ערב ובאותה עיר, דבר שמעורר מתח רב בנתיבות.

    ומה היה בהילולה? לפחות על פי הודעת היח"צ של החצר המתהווה, מדובר בהצלחה מסחררת: "מאות משתתפים פקדו את אולמי הפקאן בנתיבות ביום חמישי בערב כדי לחלוק כבוד לרב נתנאל שריקי שערך במקום את ההילולה השנתית לזכר סבו, הרב המקובל שלום איפרגאן זצ"ל", נכתב.

    "את הארוע הנחה השדרן החרדי עמי מימון ובין המשתתפים, קהל מאמיניו של הרב אישי ציבור, אומנים, אנשי עסקים ואנשים אשר להם הרב סייע במרוצת השנים. בין המבקרים יו"ר וועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, אחיו של השר אריה דרעי, הרב יהודה דרעי, הזמר רון שובל ועוד".

    "להילולה הגיעו מכל קצוות הארץ כפי שמגיעים לרב להתייעצות מכל מקום בארץ", אומרים בחצרו. "שמחנו לארח את מאות המשתתפים ומכירים את סגולותיו של הרב מקרוב", מוסיפים.

    כבר לפני חודשיים החלו ההכנות להילולה, ובכתבה האת תוכלו למצוא קווים לדמות האירוע ולתכניות השונות במהלכו:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל בבא בובה !!
      חמודים הבבות האלה איך שהם מתלבשים וזה…..

    2. 1

      יא נהנתן מסובב בממאפיונרים חושב שהמנהיגות היא פרנסה לא מבין מי העשירים התמימים שמסתכלים עליו