האם יוסי דייטש הוא המועמד החרדי הבא לראשות העיר ירושלים?

    נעשה הכל בשביל שיהיה מעניין לבוא לירושלים. גם המלונות יוזילו עלויות. חשוב שאנשים יבינו שיש מטרה לחזק את העיר. בן אדם שמגיע בבין הזמנים, חוץ מזה שהוא יהנה - יש לזה משמעות
    ישראל פריי No Comments on האם יוסי דייטש הוא המועמד החרדי הבא לראשות העיר ירושלים?

    בראיון למוטי לביא מתחמק סגן ראש העיר מלדון בתכניותיו, ומעדיף להתמקד בהווה: מצב העסקים והתיירות ("אף אחד לא רוצה לדבר על זה בגלוי"), ותכניות בין הזמנים לציבור החרדי ("מלבד ההנאה, יש לזה משמעות. לחזק את בירת העם היהודי") • וגם: מדוע שינה את מסלול הליכתו לכותל?

    נעשה הכל בשביל שיהיה מעניין לבוא לירושלים. גם המלונות יוזילו עלויות. חשוב שאנשים יבינו שיש מטרה לחזק את העיר. בן אדם שמגיע בבין הזמנים, חוץ מזה שהוא יהנה - יש לזה משמעות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע גל הפיגועים ששטף באחרונה את רחובות ירושלים, מודה סגן ראש העיר יוסי דייטש ('יהדות התורה') כי ישנה ירידה משמעותית בעסקים ובתיירות, ברחבי העיר. "אף אחד לא רוצה לדבר על זה בגלוי, אבל שנה-שנה וחצי האחרונות, זה לא אותה ירושלים שלפני כן".

    לדבריו, "יש ירידה בפדיון העסקים, בלינות הציירים בבתי המלון, ובמספר המתפללים בכותל המערבי. אמנם לאחרונה אנחנו קצת רואים עליה בכותל, אני למשל הולך שם כל שבת, אבל כבר לא דרך שער שכם. זה לא אותו מספר אנשים. זה המדד שלי לראות מה קורה בשבתות בירושלים".

    דייטש חשף את כוונת העירייה להשקיע רבות בתקציבי תרבות חרדיים, על מנת למשוך את התייר החרדי בימי הקיץ ובין הזמנים לבירה. "נעשה הכל בשביל שיהיה מעניין לבוא לירושלים. גם המלונות יוזילו עלויות. חשוב שאנשים יבינו שיש מטרה לחזק את העיר. בן אדם שמגיע בבין הזמנים, חוץ מזה שהוא יהנה – יש לזה משמעות. לחזק את בירת העם היהודי".

    כשמגיש 'תכנית הבוקר' מרדכי לביא שאל את דייטש האם הוא מתכוון בעתיד להתמודד על ראשות העיר, התחמק דייטש מתשובה, וטען כי הוא כלל אינו עוסק בזה. "צריך להתרכז בהווה, לעבוד למען תושבי ירושלים", אמר.

    האזינו:



    0 תגובות