כשח"כ מרגי התבקש למסור שיעור חיזוק בממלכת ברסלב בצפון

    לבקשת ראש הישיבה והצוות החינוכי מסר הרב מרגי שיחת חיזוק לבחורי החמד והדגיש שוב ושוב בפניהם כי הוא מלא קנאה בהם
    איתי גדסי No Comments on כשח"כ מרגי התבקש למסור שיעור חיזוק בממלכת ברסלב בצפון

    ח"ע יעקב מרגי המשמש גם כיו"ר וועדת החינוך בכנסת, הגיע לביקור נרחב ביבנאל עיר ברסלב שבצפון • מרגי התקבל ע"י ראשי המועצב ומוסדות החינוך, ואף התבקש למסור שיעור חיזוק בפני התלמידים

    לבקשת ראש הישיבה והצוות החינוכי מסר הרב מרגי שיחת חיזוק לבחורי החמד והדגיש שוב ושוב בפניהם כי הוא מלא קנאה בהם
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת מסיעת ש"ס יעקב מרגי המשמש גם כיו"ר וועדת החינוך בכנסת, הגיע הבוקר (ראשון) לביקור נרחב ביבנאל עיר ברסלב שבצפון. הביקור נפתח במועצת יבנאל, שם התקבל האורח ע"י ראש המועצה רוני כהן, ראש המועצה הדתית מיכאל אילוז, ונציגי תנועת ש"ס המקומית – היו"ר אבי בן חמו וחברי המועצה משה סולימן, נחמן מעהל ומנשה ריימונד.

    מיד לאחר מכן עלה לשאת תפילה בציונו הקדוש של מוהרא"ש, שם סיפר לנוכחים על קרבתו הגדולה לצדיק ועל הפעמים הרבות בהן זכה לשהות במחיצתו.

    משם המשיך לאימפריית החינוך של חסידי ברסלב הנמצאת בסמוך לציון הקדוש ובה לומדים כ-1500 תלמידים. מרגי ערך סיור נרחב במוסדות השייכים לרשת מעיין החינוך התורני בני יוסף בהם לומדים ילדי קהילת ברסלב ביבנאל. מרגי סייר בכיתות יחד עם מנהל תלמוד התורה הרב רפאל מימוני, סיפר לתלמידים על היכרותו רבת השנים עם בני הקהילה והביע התרשמות עמוקה מבקיאותם של הילדים הקטנים בחומר הנלמד.

    חבר הכנסת הגיע גם לישיבת 'תפארת מוהרא"ש', שם הופתע לשמוע על כך שרבים מתלמידי הישיבה קטנה הספיקו לחזור ולסיים כמות אדירה של 101 פעם על מסכתות גמרא בגירסה, זאת מלבד שיעורי העיון המתקיימים בישיבה שהפכה לסמל של קדושה והתעלות בצפון. לבקשת ראש הישיבה והצוות החינוכי מסר הרב מרגי שיחת חיזוק לבחורי החמד והדגיש שוב ושוב בפניהם כי הוא מלא קנאה בהם. "זכיתם בזכות הצדיק, לא כל אחד זוכה"

    את הביקור חתם הח"כ הנמרץ בישיבת עבודה עם רבני הקהילה, מנהלי המוסדות, ראש המועצה וראש המועה"ד, חברי סיעת ש"ס במועצה. ואנשי צוותו ר' נתנאל חייק ור' אבי רוזן. השניים רשמו במרץ את הנושאים הדורשים התערבות והבטיחו לסייע לקהילה בהתפתחותה.



    0 תגובות