לראשונה, נתניהו ישיב במליאה לשאלות במסגרת "שעת שאלות"

    "מחר ייאלץ נתניהו להשיב תשובות שלא תוסרטו עבורו מראש, חודדו עבורו וצולמו בתנאים סטריליים לפייסבוק שלו״
    איתי גדסי No Comments on לראשונה, נתניהו ישיב במליאה לשאלות במסגרת "שעת שאלות"

    להחזקת ראה"מ בשלל תיקים, יש גם מחיר בלו"ז: במשך שעה וארבעים דקות, יאלץ ראש הממשלה לעמוד על דוכן הכנסת, ולענות לשאלות הח"כים • שעת השאלות היא כלי פרלמנטרי חדש שהוכנס בכנס הנוכחי, במטרה לאפשר לאופוזיציה להעלות נושאים במליאה באופן ישיר אל מול שרי הממשלה

    נתניהו צוחק צילום: Miriam Alster/Flash90
    "מחר ייאלץ נתניהו להשיב תשובות שלא תוסרטו עבורו מראש, חודדו עבורו וצולמו בתנאים סטריליים לפייסבוק שלו״
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה, מחר במסגרת "שעת שאלות" ישיב לשאלות במליאת הכנסת ראש הממשלה בנימין נתניהו. שעת השאלות תתקיים לאחר הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה. על פי התקנון, כל תיק נוסף שבו מחזיק המשיב, מקנה לשואלים עשר דקות נוספות, ועל כן שעת השאלות תערך למעשה שעה וארבעים דקות, שכן ראש הממשלה מחזיק בתיקי החוץ, הכלכלה, התקשורת ושיתוף פעולה אזורי.

    כזכור, שעת השאלות היא כלי פרלמנטרי חדש שהוכנס בכנס הנוכחי, במטרה לאפשר לאופוזיציה להעלות נושאים במליאה באופן ישיר אל מול שרי הממשלה ובהם גם ראש הממשלה. מסגרת הזמן לכל שאלה היא שתי דקות, ולכל תשובה לא יותר משלוש דקות, ולחברי האופוזיציה יש יתרון במספר השאלות – לפחות שלושה רבעים מהשואלים יהיו מהאופוזיציה.

    ח״כ מירב מיכאלי מיוזמי "שעת השאלות": ״השתתפותו של ראש הממשלה בשעת השאלות פעם במושב הייתה אחד התנאים שהצבתי לשינוי התקנון. רה״מ שכח מה זה לענות לשאלות. הוא לא מתראיין, ישיבות הסיעה שלו סגורות לתקשורת וגם עם חברות וחברי הכנסת הוא ממעט ככל יכולתו לתקשר. מחר ייאלץ נתניהו להשיב תשובות שלא תוסרטו עבורו מראש, חודדו עבורו וצולמו בתנאים סטריליים לפייסבוק שלו״.



    0 תגובות