הותר לפרסום • שני חיילי צה"ל נהרגו ושלושה נפצעו

    קובי פינקלר No Comments on הותר לפרסום • שני חיילי צה"ל נהרגו ושלושה נפצעו
    צילום: דוברות בנימין
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון כבד אירע היום בשעות הבוקר שפרטיו כעת הותרו פרסום: דובר צה"ל מוסר כי היום בשעות הבוקר נהרגו שני חיילי צה"ל כתוצאה מפיצוץ רימון בכניסה למוצב צבאי בחרמון.
    שמותיהם: סמל שלמה רינדנאו ז"ל, לוחם בגדוד "אסף" בעוצבת "עקבות הברזל", בן 20 המתגורר בשדה יואב ובני משפחתו מניו ג'רזי. וסמל ראשון חוסאם טאפש ז"ל, נהג בחטיבת החרמון, בן 24 מבית ג'אן, כתוצאה מפיצוץ רימון בכניסה למוצב צבאי בחרמון.

    בנוסף שלושה חיילים נוספים נפצעו בדרגות חומרה שונות. כלל הפצועים פונו באופן מוסק לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.
    מהודעת דובר צה"ל נמסר שהודעות נמסרו למשפחות ההרוגים והפצועים.
    מפקד פיקוד הצפון, אלוף אביב כוכבי, מינה צוות מומחים בראשות מפקד חטיבת "אלכסנדרוני", אלוף משנה יואב ירום, לתחקור האירוע ולבחינת נסיבותיו.

    גורם צבאי מציין: "מדובר על אירוע שהתרחש במחסום מג'דל, הכניסה התחתונה ביותר לחרמון, למעשה הנקודה הראשונה שיש בה מוצב צה"ל". לדבריו "לוחמים שנמצאים שם ברכב דוד עוצרים בצמוד לקיר הבטון של המוצב, כך שיש חלל קטן של בערך מטר – מטר וחצי בין הג'יפ לקיר, ושם הם עוצרים ומתחיל שם איזשהו שיח שבתוך ההתרחשות הזו הנהג יורד, מחזיק רימון, יורד, פורק מהצד שלו, משמאל, הרכב עם הפנים צפונה לכיוון החרמון למעלה, מקיף מהחזית של הרכב את הרכב, ומתחיל שם איזה שיח בנושא הרימון., בשלב זה הדלת של המפקד של הדוד פתוחה ויש שם עוד חייל אחד שהוא חייל מהמוצב, לא חייל מהסיור, שנמצא בין קיר הבטון והג'יפ. בשלב הזה מתרחש הפיצוץ שהורג את החייל שעומד בתווך הזה, הורג את הנהג שהחזיק את הרימון, ונהג במילואים בתנאי קבע, ופוצע את המפקד שיושב בג'יפ עם דלת פתוחה. יש עוד פצוע הדף אבל האירוע הוא אירוע קשה,אנחנו בודקים אותו עכשיו בצוות מומחים שהקים מ' פצ"ן, ומז"י בראשות אל"ם יואב ירום מח"ט 3, כדי להבין מה היה שם".



    0 תגובות