נתניהו התייחס לניסיון ההפיכה בטורקיה: "ההתפייסות תמשך"

    "ישראל וטורקיה הן שתי מעצמות גדולות באזור והנתק בינינו לא הועיל לאינטרסים המשותפים שלנו ומנע מאיתנו לשתף פעולה בתחומים חשובים"
    איתי גדסי No Comments on נתניהו התייחס לניסיון ההפיכה בטורקיה: "ההתפייסות תמשך"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה לניסיון ההפיכה בטורקיה • "ישראל וטורקיה הסכימו על תהליך התפייסות, ואנחנו מניחים שתהליך זה יימשך בלא קשר לאירועים האחרונים"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: מרק ישראל סלם, פול
    "ישראל וטורקיה הן שתי מעצמות גדולות באזור והנתק בינינו לא הועיל לאינטרסים המשותפים שלנו ומנע מאיתנו לשתף פעולה בתחומים חשובים"
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לניסיון ההפיכה בטורקיה, ואמר כי "ישראל וטורקיה הסכימו על תהליך התפייסות, ואנחנו מניחים שתהליך זה יימשך בלא קשר לאירועים האחרונים".

    עוד התייחס נתניהו לפיגוע שאירע לפני שלושה ימים בעיר ניס שבדרום צרפת, ואמר כי שלח תנחומים לפצועים דרך הנשיא הולנד. "גם הרשות הפלסטינית שלחה גינויים, רק שכאן הם לא מגנים פיגועי טרור אלא מאדירים את הרוצחים", הוסיף.

    לאחר חתימת ההסכם אמר נתניהו כי "להסכם הפיוס עם טורקיה יש חשיבות אסטרטגית עבור ישראל" וכי על רקע הטלטלה במזרח התיכון מן ההכרח לייצר מוקדים של יציבות סביב ישראל", אמר.

    עוד הוא הוסיף כי "ישראל וטורקיה הן שתי מעצמות גדולות באזור והנתק בינינו לא הועיל לאינטרסים המשותפים שלנו ומנע מאיתנו לשתף פעולה בתחומים חשובים".

     



    0 תגובות