מחבל פלסטיני נעצר כשברשותו מטעני צינור מאולתרים

    "עקב אירוע ביטחוני בתחנת יפו מרכז וע"פ הנחיית המשטרה, פועלת כעת הרכבת הקלה בשירות מקוצר - בין תחנת הר הרצל לתחנה המרכזית, ובין תחנת חיל האוויר (פסגת זאב) לתחנת גבעת התחמושת"
    בנצי לייזרוביץ 9 Comment on מחבל פלסטיני נעצר כשברשותו מטעני צינור מאולתרים

    נס בעיר ירושלים • מאבטחי הרכבת הקלה בירושלים עצרו הבוקר מחבל פלסטיני כשברשותו כמה מטעני צינור • הוא נעצר ברחוב יפו לאחר שעורר את חשדם של המאבטחים • בתשאול הוא טען שיש בתיקו מטען מאולתר

    "עקב אירוע ביטחוני בתחנת יפו מרכז וע"פ הנחיית המשטרה, פועלת כעת הרכבת הקלה בשירות מקוצר - בין תחנת הר הרצל לתחנה המרכזית, ובין תחנת חיל האוויר (פסגת זאב) לתחנת גבעת התחמושת"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נס בעיר ירושלים: מאבטחי הרכבת הקלה בירושלים עצרו הבוקר (ראשון) מחבל פלסטיני כבן 20 תושב השטחים, כשברשותו כמה מטעני צינור. הוא נעצר ברחוב יפו לאחר שעורר את חשדם של המאבטחים. בתשאול הוא טען שיש בתיקו מטען מאולתר. הרחוב שנסגר – נפתח לתנועה.

    מהמשטרה נמסר כי "בשעה 09:00 בבוקר לערך מאבטח הרכבת הקלה של עיריית ירושלים שפעל במשימת אבטחת תחנת הרכבת ברחוב יפו -קינג גורג הבחין בצעיר העומד מאחורי התחנה כשתיק בידו ועורר את חשדו. המאבטח ניגש לחשוד וביקש לבדוק את התיק, בתוכו הבחין במטען מאולתר. המאבטח שפעל במקצועיות ובאחריות, הרחיק מיד את האזרחים שעמדו במקום, עיכב במקום את המחבל ודיווח למשטרה".

    "תוך דקות ספורות הגיעו לזירה כוחות גדולים של משטרת ירושלים, הרחיקו האזרחים וסגרו את הכביש, במקביל חבלני המשטרה החלו בפעילות לנטרול המטען. בבדיקת החבלנים נתפסו בתוך התיק של המחבל 3 מטעני צינור מאולתרים שהיו מחוברים להם חוטי הפעלה, מכשיר פלאפון וסכינים. החבלנים ניטרלו המטענים ופינו אותם מהזירה. המחבל, תושב שטחים כבן 20, נעצר והועבר לחקירה במפלג המיעוטים של ימ"ר ירושלים".

    מפקד מחוז ירושלים אמר כי "הפעילות המקצועית של מאבטח העירייה מנעה פגיעה משמעותית באזרחים חפים מפשע ונזק רב", לדבריו, "משטרת ירושלים הפועלת מאז גל הפיגועים בכוחות מתוגברים בכלל רחבי העיר בשיתוף עם כלל גופי הבטחון הוכיחה שוב את חשיבותה וההגעה המהירה של השוטרים לזירה היא פועל יוצא של ההיערכות המחוז בעיר ירושלים ערנותו של המאבטח שהובילה לבדיקת המחבל לפני שהספיק לפעול, לצד הפריסה המבצעית הרחבה של כוחות המשטרה והתגובה המהירה בשטח מנעה פגיעה בחיי חפים מפשע ובהחלט מנעה פיגוע גדול. אנו נמשיך לפעול בפריסה רחבה וההיערכות גבוהה בעיר למען בטחונם ושלומם של תושבי ירושלים ומבקריה".

    ראש העיר ירושלים ניר ברקת אמר כי "הבוקר בזכות ערנותם של מאבטחי הרכבת הקלה של עיריית ירושלים נמנע פיגוע גדול. מאבטחי הרכבת הקלה הם חלק ממרקם המגן האנושי הרחב של ירושלים כנגד המחבלים המנסים לזרוע טרור ופחד. המסר שלנו לציבור הוא להמשיך בשגרה, לגלות ערנות ולעולם לא להיכנע לטרור. עלינו לרדוף את המחבלים בכל מקום ללא פשרות וללא מעצורים, ובמקביל להמשיך לפתח ולחזק את ירושלים.  אנחנו יכולים להתגאות באנשי הביטחון של עיריית ירושלים ובשוטרי ירושלים על המסירות הגדולה ועל הנכונות לסכן את חייהם על מנת לשמור על תושבי ירושלים. תודה לכם בשם תושבי העיר".

    מחברת סיטיפס המפעילה את הרכבת הקלה נמסר כי "עם סיום האירוע הבטחוני ובאישור המשטרה הרכבת הקלה שבה כעת לפעול בשירות מלא לכל אורך הקו".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      חסדי ה' כי לא תמנו!!!!

    2. 6

      ברוך ד' – אם ד' לא ישמור עיר, שווא שקד שומר.

    3. 4

      ה " מסמן לנו שהוא אוהב אותנו ותמיד שומר אבל שנתעורר ונזכור שהוא מצפה לשובינו

    4. 3

      אנחנו חיים על ניסים ה" אוהב אותנו … הוא רק מזכיר לנו שהוא מחכה לשובינו (רק להביט מה קורה בחול" ומה פה)

    5. 2

      נראה לי שזה היה תרגיל טוב, להראות לכל העולם שבישראל יודעים לתפוס את המחבלים לפני שעושים את הפיגוע.אחרת איך הוא אמר שיש לו מטען מאולתר וכו'.
      גם המשטרה עושה יותר מדי סיפור מכל מחבל ששוכב על הכביש. די להיסטריה ולפניקה.
      ירון.

    6. 1

      ה' תודה על הנס ה ג ד ו ל.