ראש הממשלה במסר לאבו מאזן; הצטרף למאמץ השלום

    המפלגה שלך שיבחה לאחרונה בפייסבוק מחבל שרצח 24 אזרחים ישראלים חפים מפשע בדם קר. אני מבקש מכם להרים את הטלפון ולהורות למנהל המדיה החברתית של המפלגה להפסיק לשבח רוצחי המונים. ילדים קוראים את ההודעות האלה, הם צריכים ללמוד הרמוניה, לא שנאה".
    admin2 No Comments on ראש הממשלה במסר לאבו מאזן; הצטרף למאמץ השלום

    ראש הממשלה בנימין נתניהו במסר לראש הרשות הפלשתינית אבו מאזן • נתניהו: כל ילד ישראלי ופלשתיני ראוי לחיים של תקווה • אני מבקש ממך לפטר את היועץ שלך הדוגל ברצח עם

    המפלגה שלך שיבחה לאחרונה בפייסבוק מחבל שרצח 24 אזרחים ישראלים חפים מפשע בדם קר. אני מבקש מכם להרים את הטלפון ולהורות למנהל המדיה החברתית של המפלגה להפסיק לשבח רוצחי המונים. ילדים קוראים את ההודעות האלה, הם צריכים ללמוד הרמוניה, לא שנאה".
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר פיגוע הטרור המחריד בניס, פנה אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו במסר לראש הרשות הפלשתינית אבו מאזן, ודרש לחדול מההסתה לטרור ולהצטרף למאמץ למען קידום השלום.

    "הנשיא עבאס", פתח רה"מ את דבריו, "במשך השנים האחרונות סירבת לפגוש אותי לשבת ולנהל משא ומתן לשלום, אני מקווה שתשמע את ההודעה הזו.

    "ראשית, היועץ שלך, סולטאן אבו אל עינין, קרא לאחרונה לשסף את גרונו של כל ישראלי. שלושה ימים לאחר מכן, מחבל פלשתיני הפך את המילים האלה לפעולה כאשר שיסף את גרונה של ילדה יפה בת 13 שנים, הלל יפה אריאל, כשישנה. היא היתה ילדה קטנה ותמימה. אני מבקש לפטר את היועץ הדוגל ברצח עם, עמדה כזו אינה עם אינה עולה בקנה אחד עם שלום".

    "שנית, המפלגה שלך שיבחה לאחרונה בפייסבוק מחבל שרצח 24 אזרחים ישראלים חפים מפשע בדם קר. אני מבקש מכם להרים את הטלפון ולהורות למנהל המדיה החברתית של המפלגה להפסיק לשבח רוצחי המונים. ילדים קוראים את ההודעות האלה, הם צריכים ללמוד הרמוניה, לא שנאה".

    "שלישית, בשבוע הבא תקדיש הרשות הפלשתינית אנדרטה למחבל אבו שוקר, שרצח 15 בני אדם בפיצוץ מקרר מלא חומר נפץ ברחוב בירושלים. במקום להקדיש פסל לרוצח, אני מבקש מכם לשקול כיבוד של דו קיום. זה יעזור לחנך את הדורות הבאים לאהוב את השלום על המלחמה, את החמלה על פני האלימות. זה יעזור לשכנע את הישראלים שיש להם שותף אמיתי לשלום".

    "רביעית, אש"ף משלם כיום משכורת חודשית לכל מי שרצח יהודים. כסף זה מספק תמריץ ישיר להתחייב טרור. אני מבקש מכם להפסיק לשלם רוצחים, ולהשתמש בכסף הזה כדי לממן חינוך לדו קיום וסובלנות ולומר לא טרור".

    "חמישית, כל ילד ישראלי ופלשתיני ראוי לחיים של תקווה, של שלווה ושל הזדמנות. אמשיך לפעול ללא לאות למען שלום. הגיע הזמן  שתצטרף למאמץ הזה".



    0 תגובות