9 חודשים לאחר הפיגוע: נקודת המשטרה סגורה ומסוגרת

    התושבים: "הנקודה סגורה ושוממה בכל ימות השבוע ורק בשבת נערכים סיורים בשכונה, אנחנו חיים כאן בניסים, רק לפני כמה שבועות היה מקרה שאשה הזעיקה את המשטרה לאחר ששני פלסטינים עקבו אחריה, ורק לאחר כ-20 דקות, ניידת הגיעה למקום"
    יעקב גרודקה 6 Comment on 9 חודשים לאחר הפיגוע: נקודת המשטרה סגורה ומסוגרת

    מחדל • למרות פעילות היחסי ציבור שנעשתה סביב פתיחת נקודת המשטרה ברמת בית שמש ג' , לאחר פיגוע הדקירה שבו נפצע תושב המקום, אתר 'קול חי' בדק ותיעד • המקום שומם ולא פועל • העדויות: "המשטרה מגיעה לאחר 20 דקות, אנחנו חיים בניסים"

    התושבים: "הנקודה סגורה ושוממה בכל ימות השבוע ורק בשבת נערכים סיורים בשכונה, אנחנו חיים כאן בניסים, רק לפני כמה שבועות היה מקרה שאשה הזעיקה את המשטרה לאחר ששני פלסטינים עקבו אחריה, ורק לאחר כ-20 דקות, ניידת הגיעה למקום"
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיוק לפני שבעה חודשים, חודש וחצי לאחר פיגוע הדקירה ברמת בית שמש ג', שבו תושב המקום, אברך, נפצע באורח בינוני על ידי שני מחבלים, פלסטינים שוהים בלתי חוקיים, שתכננו לעלות לאוטובוס הסעה של ילדים ולבצע שם זממם – חשף אתר 'קול חי' כי למרות הצהרות ראש העיר משה אבוטבול ומשטרת ישראל, על הקמת נקודת שיטור חדשה בשכונה, הרי שהמקום סגור ומסוגר, וכי נקודת המשטרה כלל לא פעילה.

    חשיפה • "עשו עלינו סיבוב יח"צ": נקודת המשטרה ברמת בית שמש ג' – סגורה

    בתגובה לנתונים ולתיעוד שהתפרסם, אמרו בעיריית בית שמש כי "נקודת המשטרה ברמת בית שמש ג' פועלת כרגיל ומאויישת ע"י שוטר קבוע וכן מתנדבים", לעירייה היה גם נימוק מדוע המקום לא פועל: "אם כי בשל הפתיחה המוקדמת מהמתוכנן ישנן בעיות עם חיבור החשמל, אך כבר מחר יתחילו עבודות חפירת תעלה מיוחדת לחיבור המבנה לרשת החשמל באופן קבוע ומסודר".

    גם מהמשטרה נמסר לפני כ7 חודשים, בעקבות בדיקת 'קול חי' כי "המקום פועל, וכך גם העירייה מאשרת. רק צריך רק להבין כי מדובר ב'נקודה' לא ב'תחנה'. ב'תחנה' ניתנים כלל השרותים המשטרתיים. ב'נקודה' עיקר העשייה היא בטחונית", נמסר.

    אולם, מתברר כי גם כעת, שבעה חודשים אחרי, נקודת המשטרה ברמת בית שמש ג' סגורה ומסוגרת ואין בה פעילות כלל וכלל. כך לפחות עולה מתיעוד שהגיע לאתר 'קול חי' ומעדויות של תושבים רבים שפנו למערכת האתר.

    נקודת המשטרה. סגורה ומסוגרת

    נקודת המשטרה. סגורה ומסוגרת

    דובר עיריית בית שמש, מתי רוזנצוויג, הגיב להאשמות ואמר לאתר 'קול חי' כי "מבנה נקודת המשטרה הוצב בשכונה החדשה ע"י העירייה. הפעלת הנקודה מתבצעת כמובן ע"י משטרת ישראל", לדבריו, "מבדיקה שעשינו עם משטרת ישראל עולה כי הנקודה מופעלת כל יום בשעות משתנות בהתאם לסידורי העבודה ותכנית הביטחון הישובית".

    עוד הוא הוסיף כי "ראוי לציין כי בפעילות משולבת של העירייה והמשטרה, מוגרה לחלוטין תופעת השב"חים באתרי הבניה בשכונה כמו כן באף אתר בניה אין לינת פועלים, תופעות שנמשכו מספר שנים והדאיגו מאוד את תושבי השכונה".

    מנגד, שבתאי גרברציק – דובר המשטרה האחראי על המגזר החרדי, טרם מסר את תגובתו בנושא, זאת למרות שהפנייה אליו נעשתה לפני שבוע ימים.

    יודגש, כי למרות טענות העירייה כי המקום פועל בכל יום בשעות משתנות, הרי שמעדויות תושבי השכונה המתגוררים ממש בסמוך ל'נקודת המשטרה' עולה מציאות אחרת לחלוטין, "הנקודה סגורה ושוממה בכל ימות השבוע ורק בשבת נערכים סיורים בשכונה", אומר התושב לאתר 'קול חי', "אנחנו חיים כאן בניסים, רק לפני כמה שבועות היה מקרה שאשה הזעיקה את המשטרה לאחר ששני פלסטינים עקבו אחריה, ורק לאחר כ-20 דקות, ניידת הגיעה למקום", מספר תושב המקום.

    האם עיריית בית שמש צודקת בדבריה שנקודת המשטרה פעילה בכל יום, או שהתושבים שמעידים כי המקום סגור ומסוגר – הם אלו שדוברים אמת? אתר 'קול חי' ימשיך לעקוב, ואולי עד הידיעה הבאה – תגיע גם תגובת המשטרה בנושא.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אני גרה בג וזה כל כך מגוחך בשבת האור שם דולק ואין שם איש ולא ניידת משטרה.
      במהלך השבוע אין שם אפי אור
      על מי הם עובדים שהם מדליקים אור?

    2. 5

      אני עובר ליד זה כמה פעמים כל יום בכל שעות היממה ומעולם
      [לפחות כבר 4 חודשים אין שם נפש חיה] ושאף אחד לא יעבוד עלינו. וכמו כל הבטחות העיריה גם זו הלכה בדרכן

    3. 4

      רק בשבוע שעבר היה שב"ח שנעצר על ידי כוחות מג"ב ליד ברכת משה במרכז רמה ג', בעקבות עירנות של תושב המקום, ומעקב אחריו….
      מג"ב הגיעו רק אחרי 1/2 שעה… ובכיסו נתפסה סכין….

      אך אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים…. לצערי אין על מי לסמוך… העירייה מתנהלת בטיפשות הן בנושא זה והן בנושאים נוספים כגון כבישי רמה ג' ומבני ציבור מקווה וכדומה,

    4. 3

      אני גר רחוב סמוך לנקודה, ואפילו פעם אחת לא היה המקום מאויש רק אור דולק בשעות הלילה. וכבר כמה וכמה פעמים במשך שעות היום והלילה שהזמינו משטרה ולקח להם זמן רב להגיע.
      אפילו בשבתות ניתן לראות משאיות שועטות בדהרה על ידי פועלים ולא עוזר הרבה מה שמשטרה עושה סיבוב פעם בכמה שעות……
      אולי זה נועד לשוטרים שעושים סיור של רבע שעה והולכים לעצור שם לשתות וכדו'….

    5. 2

      אבוטבול תתעורר

    6. 1

      כשאני הלכתי ברמה ג' וערבי נסע לכיוון שלי במהירות ואני ברגע האחרון קפצתי למדרכה והערבי פתח עלי את החלון וירק עלי,המשטרה לא עשתה כלום טענה שהיא הגיעה והיא לא הייתה שם לא היה ולא נברא,לא לוקחים פרטים,מזלזלים,משקרים המשטרה לא עושה כלום חיים בג' בהפקרות!