לחוצפה אין גבולות: מחאה על ביקור "מר אדלשטיין המתנחל"

    אנחנו בטוחים כי הפרלמנט ההלני ינצל את ההזדמנות הטמונה בביקור זה להפעיל את הלחץ הנדרש על ישראל על מנת שתציית לרצונה של הקהילה הבינלאומית
    איתי גדסי No Comments on לחוצפה אין גבולות: מחאה על ביקור "מר אדלשטיין המתנחל"

    שגריר פלסטין ביוון מחה היום על ביקורו של יו"ר הכנסת אדלשטיין: ״מוחה על הזמנתו של אדלשטיין המתנחל המתנגד להקמת פלסטין כאורח רשמי ביוון״ • אדלשטיין : ״מצער שדווקא השגריר הפלסטיני שאמור לקדם יציבות עבור הרשות הפלסטינית מחליט לתקוף בפראות ובגסות רוח נסיונות לקידום השקט בין שני העמים״

    אנחנו בטוחים כי הפרלמנט ההלני ינצל את ההזדמנות הטמונה בביקור זה להפעיל את הלחץ הנדרש על ישראל על מנת שתציית לרצונה של הקהילה הבינלאומית
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השגריר הפלסטיני ביוון, מרואן טובאסי, מחה היום על ביקורו הרשמי של יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין היום ביוון. ״בתור שגרירה של מדינת פלסטין״, כתב השגריר, ״צר לי לשמוע על כך שמר יולי אדלשטיין, יו"ר הפרלמנט הישראלי, הוזמן ליוון וניתנה לו במה לנאום בפני הוועדה לענייני חוץ וביטחון בפרלמנט ההלני.

    "מר אדלשטיין, אשר הגיע לישראל ב-1987 כמהגר מברית המועצות לשעבר, גר בהתנחלות בלתי-חוקית והינו תומך נלהב בבניית התנחלויות על אדמה פלסטינית. הוא מתנגד להקמת מדינה פלסטינית״.

    הוא הוסיף כי : ״תמיכה בפיתרון שתי המדינות והתנגדות להתנחלויות הישראליות הבלתי-חוקיות הן עמודי התווך ומר אדלשטיין מתנגד לכך. הוא אפילו תומך ביוזמות דוגמת "השדולה למען ארץ ישראל השלמה", שחבריה מעוניינים ליישב את כלל האדמות הפלסטיניות הכבושות.

    ראוי לציין כי אדלשטיין מתנגד לפיתרון שתי המדינות ומתנגד לשלום. אנחנו בטוחים כי הפרלמנט ההלני ינצל את ההזדמנות הטמונה בביקור זה להפעיל את הלחץ הנדרש על ישראל על מנת שתציית לרצונה של הקהילה הבינלאומית ושתציית להחלטותיה לסיים את הכיבוש ואת מדיניות התמיכה בהתנחלויות בתמיכה בהקמת מדינת פלסטין העצמאית בתוך גבולות 1967 עם מזרח ירושלים כבירתנו, כדרך היחידה לקדם שלום אמיתי ויציבות באזור ובמזרח אגן הים התיכון בכלל״.

    אדלשטיין הגיב למחאת השגריר באומרו: ״אני חסיד גדול של שיתופי פעולה ועושה כל שניתן למען השגת יציבות באיזור. צר לי שדווקא השגריר הפלסטיני שאמור לקדם יציבות עבור הרשות הפלסטינית מחליט לתקוף בפראות ובגסות רוח נסיונות לקידום השקט בין שני העמים״.



    0 תגובות