תשלום כפול להילולת הבבא סאלי: הודח יו"ר המועה"ד בנתיבות

    שלומי חשמל חורגים לכוללים במתחם בית העלמין בנתיבות, אי קיום מכרזים לספקים, תשלום כפול על הילולות הבבא סאלי, גם מתקציב המועצה וגם מקיזוז העירייה מתקציב המועצה
    איתי גדסי ~ תמונת אילוסטרציה No Comments on תשלום כפול להילולת הבבא סאלי: הודח יו"ר המועה"ד בנתיבות

    השר דוד אזולאי הודיע לממונה על המועצה הדתית בנתיבות יצחק אלפסי על סיום כהונתו במועצה הדתית בנתיבות • העילה: אי סדרים כספיים ביניהם תשלומי חשמל חורגים לכוללים במתחם בית העלמין בנתיבות, אי קיום מכרזים לספקים, ואישור שעות נוספות

    שלומי חשמל חורגים לכוללים במתחם בית העלמין בנתיבות, אי קיום מכרזים לספקים, תשלום כפול על הילולות הבבא סאלי, גם מתקציב המועצה וגם מקיזוז העירייה מתקציב המועצה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הדתות דוד אזולאי הודיע לממונה על המועצה הדתית בנתיבות יצחק אלפסי על סיום כהונתו במועצה הדתית בנתיבות. זאת בשל אי סדרים.

    הדחת יושב ראש מועצה דתית או ממונה אינו דבר שקורה בכל יום, והמקרה האחרון שבו הודיע שר על הדחת יו"ר מועצה דתית היה בלוד, לפני למעלה מעשור, אז הודח דני בן סעדון בתקופת כהונת שר הדתות איציק כהן וכהונת אלי ישי כיו"ר ש"ס, בשל טענות להיותו מקורב לדרעי. המקרים הנפוצים יותר של הדחת יו"ר מועצה דתית הם לצורך מינוי הרכב למועצה הדתית.

    במכתב הנימוקים להדחה שצורף להודעת הפסקת כהונתו של אלפסי נכתב כי המועצה הדתית בנתיבות בראשותו של מר אלפסי פעלה בניגוד לכללי מנהל תקין, בבזבזנות, תוך ביצוע הוצאות מיותרות בסכומים גבוהים ושלא כדין.

    מכתב אלפסי

    הלשכה המשפטית של משרד הדתות התייחסה גם לתגובתו של יו"ר המועצה הדתית אלפסי, וכתבה כי "טענותיו של מר אלפסי הן ברובן טענות בעלמא, לא ברורות ולא מבוססות, ויש בהן כדי להעיד על חוסר הבנה בניהול תקציב, בקבלת החלטות והתנהלות לא תקינה בגוף ציבורי. משכך, ממליצה הוועדה לשר לפעול להפסקת כהונתו של מר אלפסי כממונה על המועצה הדתית בנתיבות".

    בנימוקי ההדחה פורטו נושאים שונים שבגינם הומלץ לשר להדיח את אלפסי, בין היתר תשלומי חשמל חורגים לכוללים במתחם בית העלמין בנתיבות, אי קיום מכרזים לספקים, תשלום כפול על הילולות הבבא סאלי, גם מתקציב המועצה וגם מקיזוז העירייה מתקציב המועצה, אישור שעות נוספות אותם אישר הממונה לעצמו מקופת המועצה.

    אלפסי הגיב למשרד הדתות כי נדרש לעבוד מעבר לגובה המשרה המאושרת לו – 70% משרה, וממילא חוסך שכר של מנהל חברא קדישא.

    פנינו לאלפסי בבקשת תגובה, היא תפורסם במלואה לכשתתקבל.



    0 תגובות