מתנה לחתונה, מתנה לחיים

    "ניכרת עלייה משמעותית בשנים האחרונות ברכישת מתנות חתונה מכסף טהור, גם בקרב הקהל החילוני.
    אתי קצבורג 1 Comment on מתנה לחתונה, מתנה לחיים

    מהפכה בעולם המתנות לחתונות, מעטפות הצק מפנות את מקומן למוצרים שווים , ייחודיים ובעלי ערך משמעותי

    צילום: דורון סבר
    "ניכרת עלייה משמעותית בשנים האחרונות ברכישת מתנות חתונה מכסף טהור, גם בקרב הקהל החילוני.
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתנה לחתונה, מתנה לחיים

    רשת חדד כסף טהור מציעה כמתנה לחתונה: כלי כסף מרשימים עם ערך רגשי שיעברו מדור לדור

    מעטפת הצ'ק שהפכה לסמל החתונות בישראל הולכת ומפנה את מקומה לטובת מתנה בעלת ערך ומשמעות: לעיתים ביוזמת האורחים ולעיתים לבקשת המתחתנים עצמם. הטרנד הנוכחי שואב השראה כמובן מהמגזר המסורתי, שם נהוג להביא לזוג הצעיר כלי יודאיקה, כסגולה לחיי משפחה ארוכים וטובים.

    רשת חדד כסף טהור, המתמחה בכלי כסף טהור ויודאיקה, מציעה לעונת החתונות כלי כסף טהור ויודאיקה מרשימים המיוצרים ביד אמן ומהווים מתנה משמעותית וסנטימנטלית שתעבור מדור לדור. על גבי כלי הכסף ניתן לחרוט הקדשה מרגשת ואישית לזוג המאושר ולצד כלי כסף טהור המסומנים בחותמת 925sterling ניתן גם למצוא מתנות במחיר נגיש יותר מסדרת 'מורשת' הכוללת כלי כסף טבולים בשכבה עבה של כסף טהור ובחלקם ציפוי פנימי של זהב 24 קראט.

    האוסף כולל גביע קידוש, פמוטים בעיצוב עכשווי וחפצי יודאיקה מרהיבים לבית דוגמת מזוזה, חנוכייה, קנדלברה וכלי הגשה מעוצבים המסמלים עולם רוחני מבורך שילווה את הזוג הצעיר למשך שנים וניתנים לרכישה בארץ ובחו"ל באתר המקוון והן בחנויות הרשת.

    לדברי שלומי חדד, מנהל השיווק של רשת חדד כסף טהור "ניכרת עלייה משמעותית בשנים האחרונות ברכישת מתנות חתונה מכסף טהור, גם בקרב הקהל החילוני. ייתכן כי הביקושים מעידים על שינוי מגמה ומבטאים את הרצון להעניק מתנה משמעתית לזוג לעומת סכום כסף שיבלע במהרה בחשבון הבנק". בנוסף על כך גם ניכרת השפעה גם של גל הקבלה העולמית ו'ההתחזקות' של ידוענים המחזירה את כלי היודאיקה המיוצרים ביד אמן לבית הישראלי.
    האוסף כולל פריטים בעלי ערך רגשי שאין שני לו, ובניגוד לצ'ק המסורתי, המתנה תשמר למשך שנים רבות. מלבד היותן מתנות סנטימנטליות, כלי היודאיקה מהווים גם כתכשיט יוקרתי לעיצוב חלל הדירה.
    חברת "האחים חדד" נוסדה בשנת 1964 כחברה משפחתית המתמחה באומנות ייצור כלי כסף טהור ויודאיקה, המיוצרים בעבודת-יד מוקפדת על-ידי אמנים יהודים. רשת חדד כסף טהור, שלה שלושה סניפים בבני ברק (כהנמן 100) ובירושלים (שדרות ממילא וככר השבת), חונכת בימים אלו חנות יודאיקה חדשה ברחוב רבי עקיבא 86, בני ברק.

    גביע כסף חדד

    להשיג ברשת "חדד כסף טהור" www.hadadbros.com
    בני ברק: חנות הדגל – כהנמן 100 טל' 073-2223804 | חנות חדשה! רבי עקיבא 86 (בניין מכבי החדש) 052-7638418
    ירושלים: שדרות אלרוב ממילא טל' 073-2223845 | יחזקאל 2, ככר השבת. טל' 02-5793496



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדהים……………………………..