הרמטכ"ל התרשם מהרב קרים, ואישר מינויו לרב צבאי ראשי

    פני לעתיד כדי לתרום לחיזוק ייעודו של צה״ל להגנת המדינה, הבטחת קיומה והשגת ניצחון במלחמה
    איתי גדסי 2 Comment on הרמטכ"ל התרשם מהרב קרים, ואישר מינויו לרב צבאי ראשי

    הרמטכ״ל, רב-אלוף גדי איזנקוט זימן היום, את הרב אל״ם אייל קרים ודן עמו ארוכות בסוגיות העולות מכתיבתו ותשובות הלכתיות כפי שפורסמו • "פני לעתיד כדי לתרום לחיזוק ייעודו של צה״ל להגנת המדינה, הבטחת קיומה והשגת ניצחון במלחמה״

    פני לעתיד כדי לתרום לחיזוק ייעודו של צה״ל להגנת המדינה, הבטחת קיומה והשגת ניצחון במלחמה
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ״ל, רב-אלוף גדי איזנקוט זימן היום, את הרב אל״ם אייל קרים ודן עמו ארוכות בסוגיות העולות מכתיבתו ותשובות הלכתיות כפי שפורסמו.

    אל"ם קרים הבהיר במהלך השיחה את כלל הסוגיות שעלו בימים האחרונים וכן סוגיות נוספות, והבהיר מעל לכל ספק כי הוא וכלל חיילי צה״ל כפופים באופן מלא לפקודות הצבא ולרוח צה״ל.

    הרב אל"ם אייל קרים התחייב כי הוא באופן אישי והרבנות בראשותו יכבדו כל אדם באשר הוא אדם ללא הבדלי דת וגזע וכי הוא רואה בצה״ל את צבא העם הקולט לתוכו את כל המתגייסים והמתגייסות באשר הם.

    הרמטכ״ל דן עם אל"ם קרים על תפקידי הרבנות הראשית והאופן שבו הוא רואה את הרבנות תחת פיקודו, והתרשם כי הרב אל״ם אייל קרים רואה עימו עין בעין סוגיות אלו.

    הרמטכ״ל ציין כי הוא מסתייג ואינו מסכים לניסוח שעלה בדבריו של אל״מ קרים כפי שפורסמו בשנים בהן היה אזרח וציין כי דברים אלו אינם עולים בקנה אחד עם ערכי צה״ל והאופן שבו הוא רואה את צה״ל תחת פיקודו. יחד עם זאת, הרמטכ״ל התרשם כי הרב אל"ם אייל קרים הבהיר את כל הסוגיות.

    אל"ם קרים אמר במהלך השיחה כי ״גם במרחק הזמן במידה וחייל או חיילת נפגעו אני מביע על כך צער עמוק. פני לעתיד כדי לתרום לחיזוק ייעודו של צה״ל להגנת המדינה, הבטחת קיומה והשגת ניצחון במלחמה״.

    בסיום דבריו קבע הרמטכ״ל כי הרב אל״ם אייל קרים הוא הרב הצבאי הנבחר, והוא עומד מאחורי המינוי.

    הרב אל״ם אייל קרים שירת כ-19 שנים בצה״ל כלוחם וכמפקד אמיץ בחוד החנית של יחידות הצבא, וכרב ואיש הלכה מוביל ומקובל מאוד. אל"ם קרים חתום על ספרים, פסיקות הלכתיות ואמירות המבטאות ראייה ממלכתית, והתחשבות בכלל משרתי צה״ל. אל"ם קרים אפשר בהחלטותיו ופעילותו במהלך העשור האחרון שירות משותף בצה"ל ושילוב נשים בשירות. אל"ם קרים הדגיש כי הוא רואה חובה וצורך בגיוס נשים לצה״ל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לרמטכ"ל היקר ! אל תשכח שגם אתה בסך הכל חייל בצבא שנקרא 'בני ישראל' ואם תחשוב שהפקודות שלך יותר חשובות מהפקודות של הקדוש ברוך הוא אתה אפילו לא רב"ט בצבא האמתי ולא המדומיין שאתה מנהל אותו…ודי לחכימא ברמיזא.

    2. 1

      לרמטכ"ל היקר! אל תשכח שאתה חייל בצבא 'בני ישראל' ויש מפקד עליון לעולם הקדוש ברוך הוא ולכן גיבור שלנו אל תתגרה בו ותשים את פקודותיו לפני פקודותיך למענך ולמען כל בני ישראל