האשמה: מוסד "מתחברים" נהרס לטובת "חכמי לב" השנוי במחלוקת

    אנו רבני וראשי השכונה מתנגדים בכל תוקף להגעת המוסד הנ"ל לשכונתינו ונפעל בכל הכוח והאמצעים למנוע זאת. ע"כ בקשתינו מופנית אליך! אנא, עשה ככל יכולתך למנוע תגרה וריב-אחים מיותרת בשכונתינו לבנו סמוך ובטוח כי תבין לרוחינו כי בנפשינו הדבר". כתבו
    יוסי צלניקר 3 Comment on האשמה: מוסד "מתחברים" נהרס לטובת "חכמי לב" השנוי במחלוקת

    הבוקר נהרס המבנה ששימש את פרויקט הנוער הנושר של 'מתחברים' ויש מי שטוען כי כבר בקרוב מתכוונת העירייה לשכן את מוסד 'חכמי לב' במתחם, עד שתקים את מבנה הקבע שהוקצה לה בשכונת רמת שלמה ואשר עורר סערה

    הריסת מבנה | אילוסטרציה
    אנו רבני וראשי השכונה מתנגדים בכל תוקף להגעת המוסד הנ"ל לשכונתינו ונפעל בכל הכוח והאמצעים למנוע זאת. ע"כ בקשתינו מופנית אליך! אנא, עשה ככל יכולתך למנוע תגרה וריב-אחים מיותרת בשכונתינו לבנו סמוך ובטוח כי תבין לרוחינו כי בנפשינו הדבר". כתבו
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם מוסד 'חכמי לב' של הרב בצלאל כהן ישוכן באופן זמני במתחם ששימש עד להריסתו הבוקר את 'מתחברים'? כך לפחות טוענים גורמים בירושלים אשר מוכנים להישבע בנקיטת חפץ כי שמעו זאת מפי גורמים המעורים בפרטים בעיריית ירושלים.

    הבוקר נהרס, בצו בית המשפט, המבנה ששימש את פרויקט הנוער הנושר של 'מתחברים' בניהולו של בני מחלב, ויש מי שטוען כי כבר בקרוב מתכוונת העירייה לשכן את מוסד 'חכמי לב' במתחם, עד שתקים את מבנה הקבע שהוקצה לה בשכונת רמת שלמה ואשר עורר סערה רבתי.

    כזכור, לאחרונה אישרה העירייה, לא בקלות רבה, הקצאה שנויה במחלוקת בשכונת רמת שלמה בירושלים עבור מוסד 'חכמי לב' שהינו מוסד שנוי במחלוקת.

    לאחר ההקצאה שגרו רבני רמת שלמה מכתב לראש העיר ובו נכתב "נחרדנו לשמוע שעומדים לאשר בשכונתנו "רמת שלמה" מיקום למוסד "חכמי לב" שהוא מנוגד לחלוטין להנהגות ורוח שכונתנו. באסיפה דחופה שהתכנסנו היום כ"ד סיוון בהשתתפות ראשי ישיבה ורבני השכונה מכל החוגים והעדות וכן ראשי הקהילות וגבאי בתי הכנסת, הוחלט לפנות אליך בפניה דחופה מעומק הלב, לעצור את התהליכים הנ"ל כדי לא לפגוע בציפור נפשינו ושלא ניגרר למחלוקת ותסיסה נוראה שאחריתה מי ישורנו.

    אנו רבני וראשי השכונה מתנגדים בכל תוקף להגעת המוסד הנ"ל לשכונתינו ונפעל בכל הכוח והאמצעים למנוע זאת. ע"כ בקשתינו מופנית אליך! אנא, עשה ככל יכולתך למנוע תגרה וריב-אחים מיותרת בשכונתינו לבנו סמוך ובטוח כי תבין לרוחינו כי בנפשינו הדבר". כתבו.

    בעיריית ירושלים הכחישו היום בפני אתר 'קול חי' כי בשטח שנהרס היום ישוכנו מוסדות חכמי לב. בנוגע להריסת 'מתחברים' נמסר כי "ההריסה נעשתה ללא תיאום עם העירייה ובצו בית משפט. העירייה ממשיכה במאמצים לאתר פתרון חילופי".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לא מומלץ להישבע לשקר אפילו ללא נקיטת חפץ.
      אין שום דיבור על הכנסת ישיבת "חכמי לב" למתחם ברמת אשכול.

    2. 2

      מה חושבים בעירייה שעכשיו יעשו הבחורים?????
      המקום הזה זה מה שמחזיק אותם נורמטיבים בעולם
      באופן אישי אח שלי היה בישיבה הוא זה שבישל ארוחות נהנה בכל רגע להיות שם היתה שם אחדות בין הבחורים!! הם לא מידרדרים בזכות הישיבה הזו!!! בבקשה בבקשה שהעירייה תדאג למבנה חלופי בדחיפות!!!!!!!