מודיעין עילית טעונה • אתי קצבורג נצורה בעיר מלאת הכאב

    אתי קצבורג 1 Comment on מודיעין עילית טעונה • אתי קצבורג נצורה בעיר מלאת הכאב
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר הזה התחיל רע, מסוג הימים האלה שכל מה שמתרחש סביב משונה ולא רגיל, סנוניות ראשונות מהרו לסמס אמיג'ים וטקסטים וכמובן חרושת שמועות קדחתנית מבית היוצר של מחלקות הנייעס, תאונה קטלנית במודיעין עילית.

    מודיעין עילית הוכתה אסון כפול אשה אצילית ומיוחדת שקפחה את חייה באופן טראגי כל כך, וילדה קטנה כבת חמש שנפצעה אנוש. האסונות האחרונים שפוקדים את עיר מגוריי לא פשוטים, מקרים קשים וכואבים שמזעזעים את אמות הסיפים של העיר כל פעם מחדש.

    התאונה הנוראית היום היתה מרכז השיח בקייטנות ובתלמודי תורה, ובעקבות כך צצו שאלות תם של הקטנים: "אמא, איך יכול להיות שבת חמש נפצעה, היא ממש קטנה, פצפונת".

    ו"מה זה אומר שהסבתא של החבר שלי נפטרה ככה פתאום, אתמול היא דברה וצחקה רגיל"?

    המושגים האלה שהדור הזה גדל עליהם ,פטירות משונות, מקרי פציעה וכד' מעוררים שאלות נוקבות ומצמררות שאין מענה אמיתי עליהם, זה קורע את הלב כל פעם מחדש ועצמת ההפתעה שמלווה את האסונות הללו מפחידה עוד יותר.

    בכלל כביש 446 הכביש בו ארעה התאונה ידע תאונות רבות ,לא ברור האם מבנה הכביש שהוא צר ויחסית תלול הוא הגורם הבעייתי או מהירות הנוסעים בו מבלי להתחשב בסביבה וחוקי הכביש, לפני מספר חודשים היו 3 תאונות בכביש באותו היום, מראהו התמים והפסטורלי של הכביש מוליך שולל ומנסה לחפות על כך שהוא גבה קורבנות בלי רחמים , ומתי זה ייפסק והמצב יישתנה לאלוקים פתרונים.

    בכל פעם שמתחרש אירוע בכביש הזה הכניסה לעיר חסומה במשך שעות מה שמעורר בעייה רצינית וכבדה, כניסה אחת לעיר.

    היום לצד האסון שעטף את תושבי העיר , בעיית הכניסה התעוררה והוכיחה עד כמה המצב הזה חמור, העיר היתה במצור למשך 3 שעות, אין יוצא ואין בא, העיר כולה היתה בוקה ומבולקה, תסכול וזעם מעורב בכאב , כאוס מושלם

    הנושא הזה עלה לא אחת על ידי גורמים שונים, וכמה מפתיע נפתח מחדש כמו פצע פתוח בכל פעם שמתרחש אירוע כזה או אחר. אמנם שמשרד התחבורה החל בתכנון כביש חדש שיחבר את העיר עם כביש 443 ליד צומת מכבים, פרוייקט גדול ומודרני אך כרגע נמצא בשלב ראשוני ועד שיעבור לפסים מעשיים תושבי העיר ימשיכו לשתוק ולסבול.

    ויהי רצון שיבולע המוות לנצח, ויתמו תאונות מן הארץ וכאב מהלב.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יריקה בפנים של המשתתפים באסון וברצח של החיות הארורות הללו איך אפשר לעלות על הר הבית נגד הרב קוק וכל גדולי ישראל זיע"א האם אתם כועסים על האלוקים ?