פלוס משיב לחושף השחיתות: "לא תהיה פגיעה בשירותי הדת"

    "עוקב מקרוב אחרי המועצה הדתית בירושלים, בדגש על אירועי הימים האחרונים, מתוך מטרה ברורה להבטיח כי שירותי הדת שניתנים לתושבי העיר ירושלים לא יפגעו"
    איתי גדסי No Comments on פלוס משיב לחושף השחיתות: "לא תהיה פגיעה בשירותי הדת"

    לאחר שאתר 'קול חי' חשף כי נציבות שירות המדינה שלחה מכתבי שימוע לפני פיטורין לבכירי המועצה הדתית בירושלים לאור החשדות והחקירה נגדם, ח"מ ירושלים אלעד מלכה דרש להשעותם לאלתר בשל החשדות נגדם • איך זה נגמר?

    "עוקב מקרוב אחרי המועצה הדתית בירושלים, בדגש על אירועי הימים האחרונים, מתוך מטרה ברורה להבטיח כי שירותי הדת שניתנים לתושבי העיר ירושלים לא יפגעו"
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שאתר 'קול חי' חשף כי נציבות שירות המדינה שלחה מכתבי שימוע לפני פיטורין לבכירי המועצה הדתית בירושלים לאור החשדות והחקירה נגדם, שלח חבר מועצת העיר ירושלים אלעד מלכה מכתב למנכ"ל משרד הדתות עודד פלוס בו דרש להשעותם לאלתר בשל החשדות נגדם.

    במענה לפניית מלכה כתב מנכ"ל משרד הדתות עודד פלוס כי הוא "עוקב מקרוב אחרי המועצה הדתית בירושלים, בדגש על אירועי הימים האחרונים, מתוך מטרה ברורה להבטיח כי שירותי הדת שניתנים לתושבי העיר ירושלים לא יפגעו".

    182668dc-9643-4223-996d-3189494ce02a

    פלוס כותב כי "מהכרות קרובה עם הגורמים במועצה הדתית, שהתנהלותם נבדקת, ברור לי כי יעלה בידם לספק הסברים ולענות על השאלות שיופנו אליהם. ומוסיף כי "גורמי המקצוע במועצה הדתית, בדגש על יו"ר המועצה הממונה, מר יהושע ישי, הינם מהמנוסים והבקיאים במערך שירותי הדת במדינת ישראל ועסקו בשנים האחרונות בשיקום מערך שירותי הדת בבירה, במקצועיות ובאחריות"

    את מכתבו חותם מנכ"ל משרד הדתות בעקיצה למלכה ולדאגתו לשירותי הדת: "כל מי ששירותי הדת בירושלים חשובים ויקרים לו, מוטב שיעסוק בימים אלה במלאכתו ולא יגרור את המועצה הדתית לכאוס, שיהיה קשה לשקם אותו. אנו נפעל לייצב את המצב ולמנוע פגיעה בשירותי הדת ובמקביל לכונן מועצה דתית, בהתאם לסדר הדברים המתחייב, פועל יוצא מהאירועים האחרונים".

    יצוין, כי חבר סיעת התעוררות אלעד מלכה, היה מבין המתלוננים והעביר חומרים לידי מבקר המדינה בטענה לשחיתות במועצה הדתית בירושלים.



    0 תגובות