התאונה הקטלנית בחשמונאים • נהג המשאית נעצר ונחקר

    בנוסף נפטרה המנוחה חנה גאולה דוויק ע"ה, אמו של הזמר משה דוויק, בהלוויתה התקשה בנה להיפרד ממנה, והספיד בבכי תמרורים. "אני לא יודע לדבר אני רק יודע לשמח אנשים ולשיר", אמר, "מה יהיה על אבא? על כולנו – האחים, האחיות, המשפחה?".
    בנצי לייזרוביץ No Comments on התאונה הקטלנית בחשמונאים • נהג המשאית נעצר ונחקר

    נהג המשאית שהיה מעורב אתמול בתאונה הקטלנית בכיכר החשמונאים, נחקר אתמול על ידי בוחני משטרת ישראל • הוא נעצר והיום בשעה 11:00 הוא יובא להארכת מעצר בבית המשפט לתעבורה בירושלים

    בנוסף נפטרה המנוחה חנה גאולה דוויק ע"ה, אמו של הזמר משה דוויק, בהלוויתה התקשה בנה להיפרד ממנה, והספיד בבכי תמרורים. "אני לא יודע לדבר אני רק יודע לשמח אנשים ולשיר", אמר, "מה יהיה על אבא? על כולנו – האחים, האחיות, המשפחה?".
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נהג המשאית שהיה מעורב אתמול (שלישי) בתאונה הקטלנית בכיכר החשמונאים, נחקר אתמול על ידי בוחני משטרת ישראל, לאחר מכן הוא נעצר והיום בשעה 11:00 הוא יובא להארכת מעצר בבית המשפט לתעבורה בירושלים.

    כזכור, אתמול בשעות הבוקר, אירעה תאונת דרכים קטלנית בכניסה ליישוב חשמונאים, סמוך לעיר מודיעין עילית. טרקטור שהיה על משאית התהפך על אזרחים שהמתינו בתחנה הסמוכה, כתוצאה מכך, נפטרה המנוחה חנה גאולה דוויק ע"ה, אמו של הזמר משה דוויק, ונפצעה ילדה בת 5 באורח אנוש, כשהבוקר מצבה טרם הוטב, והיא מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים 'שיבא'.

    בהלוויתה של המנוחה דוויק, התקשה בנה להיפרד ממנה, והספיד בבכי תמרורים. "אני לא יודע לדבר אני רק יודע לשמח אנשים ולשיר", אמר, "מה יהיה על אבא? על כולנו – האחים, האחיות, המשפחה?".

    לאחר ההלוויה כתב דואק מילים חמות לאמו המנוחה: אמא יקרה שלי! "שאי סביב עינייך וראי כולם נקבצו באו לך. לפני רגעים מספר ליוותי אותך אני בנך מחמד עינייך בדרכך האחרונה. אני יחד עם אחיי ואחיותיי שכל כך אהבת טיפחת וגידלת תמכת עזרת ולא הפסקת לדאוג".

    "יחד עם המוני בית ישראל שהכירו את גדלותך שכל כך אהבת להצניע. יחד עם אבא היקר הכאוב והדואב שכל זוג בעולם היה מקנא בזוגיות המדהימה שלכם ובכבוד הרב שרחשת לאבא. איני מאמין עדין לא מפוכח…לא מעכל אך מקבל באהבה את גזרת השם יתברך בברכת ברוך דיין האמת השם נתן והשם לקח יהי שם השם מבורך".

    "אמא נפלאה בחיים לא סירבת לבקשה שלנו לעולם לא אמרת לא לשום דבר בחיינו. אמא יקרה העתירי בעדינו בתפילה לפני קל שוכן מעונה דיין האמת. בעד אבא בעדי בעד בנייך היקרים אחיי ואחיותי בעד אחייך ואחיותייך שכל כך דאגת לאחדות המשפחה שלכם ובעד כלל ישראל. זעקי לפני בורא עולם שיאמר דיי לצרותינו ויחיש את הגאולה השלמה בקרוב ממש!".

    "אוהב אותך אמא יקרה לעולם לא נשכח את דמותך, לעד תהיי לי לסמל של אצילות יושר וצניעות. נוחי בשלום על משכבך אמי היקרה", כתב לסיום.



    0 תגובות