מסייעת לטרור: תביעה על מליארד דולר נגד ענקית הרשת החברתית

    משפחותיהם של חמישה נפגעי טרור ישראלים -אמריקנים שנפצעו, או נרצחו, על ידי מחבלים פלסטינים, הגישו היום את התביעה נגד ענקית המדיה החברתית "פייסבוק"
    צבי טסלר No Comments on מסייעת לטרור: תביעה על מליארד דולר נגד ענקית הרשת החברתית

    תביעה בשם החוק למלחמה בטרור, הוגשה היום על ידי ארגון 'שורת הדין' נגד פייסבוק המספקת חשבונות לבכירי חמאס, בעזרתם הם מובילים אלימות רצחנית כנגד אזרחים • התביעה הוגשה בבית המשפט המחוזי הפדרלי של דרום מדינת ניו יורק

    צילום: Moshe Milner/GPO/FLASH90
    משפחותיהם של חמישה נפגעי טרור ישראלים -אמריקנים שנפצעו, או נרצחו, על ידי מחבלים פלסטינים, הגישו היום את התביעה נגד ענקית המדיה החברתית "פייסבוק"
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תביעה בשם החוק למלחמה בטרור, הוגשה היום (שני) על ידי ארגון 'שורת הדין' נגד פייסבוק המספקת חשבונות לבכירי חמאס, בעזרתם הם מובילים אלימות רצחנית כנגד אזרחים.

    משפחותיהם של חמישה נפגעי טרור ישראלים -אמריקנים שנפצעו, או נרצחו, על ידי מחבלים פלסטינים, הגישו היום תביעה נגד ענקית המדיה החברתית "פייסבוק", על כך שהינה מספקת, ביודעין, את שירותיה כמדיה חברתית על כל יתרונותיה, לארגון הטרור חמאס, ובכך הינה מפירה את החוק נגד טרור בארה"ב.

    המשפחות תובעות למעלה ממיליארד דולרים כפיצויים נזיקיים מהחברה, השוכנת בקליפורניה. התביעה הוגשה היום, יום ב', בהתאם לחוק המלחמה בטרור, (-ATA Anti-Terrorism Act), שנחקק בשנת 1992, האוסר על עסקים אמריקניים לסייע בכל אספקה חומרית, כולל שירותים, שייעודם הינו לארגוני טרור ומנהיגיהם.

    התביעה, אשר הוגשה בבית המשפט המחוזי הפדרלי של דרום מדינת ניו יורק, דורשת תשלום פיצויים נזיקיים ועונשים לקורבנות האמריקנים של חמישה פיגועים שונים, שאירעו בין יוני 2014 ומרץ 2016. כל ההתקפות הללו בוצעו על ידי החמאס, המוכר במדינות העולם המערבי כארגון טרור, מן המסוכנים ביותר.



    0 תגובות