"מה שבולט אצל כחלון הוא אהבת תורה ואמונת חכמים"

    "להזכירך, במצע שהציג יו"ר דרעי בבחירות היה נושא הורדת מיסים. ההחלטה של האוצר לא מתקבלת ככה, אלא אחרי דיונים ויש השפעה שלנו על התהליך, הסעיף הראשון בהסכם הקואליציוני שלנו הוא הורדת מיסים"
    דוד לזר 1 Comment on "מה שבולט אצל כחלון הוא אהבת תורה ואמונת חכמים"

    סגן שר האוצר יצחק כהן, הפליג הבוקר ב'קול חי' בשבחים על שר האוצר משה כחלון • "כחלון קשור לתקציבי עולם התורה, וברוך ה' הוא גם מצליח" • וגם: מדוע דחה לביא את ההצעה לשוחח על תקציב עולם התורה?

    צילום: Yaakov Cohen/Flash90
    "להזכירך, במצע שהציג יו"ר דרעי בבחירות היה נושא הורדת מיסים. ההחלטה של האוצר לא מתקבלת ככה, אלא אחרי דיונים ויש השפעה שלנו על התהליך, הסעיף הראשון בהסכם הקואליציוני שלנו הוא הורדת מיסים"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יצחק כהן, סגן שר האוצר, הפליג הבוקר (שני) בשבחים על משה כחלון, שר האוצר. כהן אמר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי כחלון בולט ביחסיו לעולם התורה.

    "אהבת התורה, אהבת תלמידי חכמים, אמונת חכמים הלו הדברים הבולטים במיוחד אצל כחלון, הוא קשור לתקציבי עולם התורה, וברוך ה' הוא גם מצליח, גם בתחום הדיור, תראה את הנתונים היום, הציבור הפסיק להשקיע בנדל"ן והרבה צעירים רוכשים דירות", אמר כהן לאחר שנשאל על ההבדל בין כחלון לשרי אוצר בעבר.

    הוא הרחיב על הצלחותיו של כחלון בשוק הנדל"ן ואמר כי "הנה ב'מחיר למשתכן' יש רכישה המונית עם מחירים נמוכים במאות אלפי שקלים, זה הצליח, עובדה שהמשקיעים משכו כבר את ידם משוק הנדל"ן".

    כמו"כ, הוא התייחס לפרסומים כי כחלון פועל להורדת מס ההכנסה ליחידים ומס החברות בתקציב המדינה הדו-שנתי החדש ל-2017-2018.

    "מדוע כחלון מוביל את המהפכה למען החברה ולא אתם בש"ס?", נשאל כהן. "להזכירך, במצע שהציג יו"ר דרעי בבחירות היה נושא הורדת מיסים. ההחלטה של האוצר לא מתקבלת ככה, אלא אחרי דיונים ויש השפעה שלנו על התהליך, הסעיף הראשון בהסכם הקואליציוני שלנו הוא הורדת מיסים".

    על שיתוף הפעולה עם כחלון אמר כי "אנחנו פועלים ועובדים יחד כתף אל כתף ואנחנו משפיעים על סדר היום, אתה יכול לשאול את כחלון".

    לסיום הציע כהן: "נדבר על תקציב עולם התורה בראיון הבא?", לביא השיב: "בשביל מה לדבר על זה, בכדי שנפתח לאנשים את הפה?", כהן: "צודק, אני חושב כמוך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעלה אחת טובה יש לו