מזעזע: נהג אגד היכה בחור ישיבה ששמע מוסיקה באוטובוס

    חבריי שמעו מוסיקה בקול דבר שלא הפריע לנוסעים והם אף נהנו מכך. הנהג שלא היה יהודי העיר לנו בשפה בוטה ומשלא נענו לו הוא החל לקלל. כשירדנו מהאוטובוס הוא היכה אותי ואף רדף אחריי בזעם בעיר.
    עמית דניאל 3 Comment on מזעזע: נהג אגד היכה בחור ישיבה ששמע מוסיקה באוטובוס

    קבוצת בחורי ישיבה שנסעו לטבריה, שמעו מוסיקה באטובוס, הנהג שכעס על כך קילל את בחורי הישיבה ואף היכה את אחד הבחורים, אגד בתגובה: אין ספק שמדובר באירוע חמור וחריג ביותר

    חבריי שמעו מוסיקה בקול דבר שלא הפריע לנוסעים והם אף נהנו מכך. הנהג שלא היה יהודי העיר לנו בשפה בוטה ומשלא נענו לו הוא החל לקלל. כשירדנו מהאוטובוס הוא היכה אותי ואף רדף אחריי בזעם בעיר.
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיפור מזעזע עלה היום לשידור בתכנית הפוך על הפוך עם הרב משה בן לולו. הסיפור התרחש בשבוע שעבר במהלך נסיעה של כמה בחורי ישיבה לטבריה.

    אוראל, בחור ישיבה חרדי, סיפר בראיון לרב משה בן לולו ב"הפוך על הפוך": נסענו לטבריה חבריי שמעו מוסיקה בקול דבר שלא הפריע לנוסעים והם אף נהנו מכך. הנהג שלא היה יהודי העיר לנו בשפה בוטה ומשלא נענו לו הוא החל לקלל. כשידרנו מהאוטובוס הוא היכה אותי ואף רדף אחריי בזעם בעיר. היום אני אמור להיפגש עןם מנהלי אגד ולספר להם את אשר אירע בכדי שיטפלו כיאה.

    תגובת אגד שהגיעה להפקת התכנית: "מבלי להיכנס לעצם הדברים ומבלי לדעת מה הרקע למה שנראה בסרטון ולמרות שמה שאנו רואים הוא חלקי בלבד אין ספק שמדובר באירוע חמור וחריג ביותר. מוצע למותקף להגיש תלונה למשטרה כדי שזו תוכל לבדוק ולחקור או לחילופין להגיש תלונה לחברת אגד כדי שהיא תוכל להפעיל את אמצעי האכיפה לבירור הנושא. בכל מקרה אגד לא מוכנה תהיה להשלים עם תופעות חריגות וחמורות מעין אלה הנראות בסרטון.

    מן הראוי להוסיף שעד רגע זה עדיין לא התקבלו פרטים מזהים של הנהג, פרטים על מועד ושעת הנסיעה ולא נתקבלה כל תלונה באגד. זאת למרות בקשתנו לקבל פרטים מזהים. אי אפשר להעמיד למסדר זיהוי את כל הנהגים באגד.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      סימו לב שלנהגי אגד אין שום תרבות (לרובם) הם מסוגלים לצעוק על אנשים ולעשות מה שבא להם!!!!!

    2. 2

      ממש מגעיל שבחורי ישיבה שמים שירים חילונים בקול

    3. 1

      מי אמר לך שהוא שמע שירים חילוניים???????????????????