צעיר ירדני תקף אשה, ניסה לגנוב רכב ונורה ברפת קיבוץ

    אירוע ביטחוני חמור התרחש הבוקר בעמק הירדן .אנחנו מודאגים מיכולותו של ירדני לחצות את הגבול ולהסתובב ברחבי עמק הירדן
    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on צעיר ירדני תקף אשה, ניסה לגנוב רכב ונורה ברפת קיבוץ

    בשעת לילה מאוחרת הבחין נהג במאבק המתחולל בצד כביש 90 • צעיר ירדני חצה את הגבול לישראל, השליך אבנים וניסה להשתלט על מכונית • הוא נמלט אל המטעים, ונמצא ברפת של קיבוץ דגניה • הקמב"ץ הזהיר – וירה • תיעוד

    אירוע ביטחוני חמור התרחש הבוקר בעמק הירדן .אנחנו מודאגים מיכולותו של ירדני לחצות את הגבול ולהסתובב ברחבי עמק הירדן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צעיר ירדני כבן 20 השליך אבן על מכונית ישראלית בבקעה, ותקף את הנהגת בניסיון להשתלט על רכבה. הוא הוברח על ידי נהג חולף, ונורה על ידי איש ביטחון של אחד הישובים.

    הסיפור החל בשעת לילה מאוחרת, כשרותם אהרוני, צעירה בת 23, עשתה את דרכה על כביש 90 בין אפיקים לשדות יעקב. לפתע הושלכה אבן על רכבה, שנדחק לגדר הבטיחות, שם עצרה.

    מבין השיחים התנפל על הנהגת מיידה האבן, צעיר שהסתנן מירדן, וניסה להוציאה בכוח מרכבה. נהג שחלף בכביש והבחין במתרחש, הצליח למלט את הצעירה, וניסה לרדוף אחר התוקף.

    בחלוף כשעה, זוהה החשוד באזור בריכות הדגים של קיבוץ אפיקים, ונצפה צועד לכיוון דגניה ב'. קצין הביטחון של הישוב ירה בחשוד ברגלו, ופתעו באורח בינוני. הוא הובל לבית החולים פוריה לקבלת טיפול, והמשטרה וכוחות הביטחון חוקרים את המקרה.

    ראש מועצה אזורית עמק הירדן ,עידן גרינבאום מסר: אירוע ביטחוני חמור התרחש הבוקר בעמק הירדן .אנחנו מודאגים מיכולותו של ירדני לחצות את הגבול ולהסתובב ברחבי עמק הירדן . אנו מצפים שהנושא יבדק לעומק ונקבל תשובות .האירוע החמור הוכיח פעם נוספת את חשיבות כוחות הביטחון המקומיים של היישובים שיודעים לתת מענה מהיר ואיכותי כמו שהיה באירוע הנוכחי.

    בתמונות נראה איש הביטחון של דגניה ב', יניב טייכנר, שזיהה את המחבל סמוך לרפת הקיבוץ, והזהיר אותו להתרחק ואף ירה באויר. לאחר שהירדני לא שהה לאזהרות, הוא נורה ברגליו. (צילום: רם חכמון)



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      למה נתנו לו להסתנן?

    2. 3

      סיפור מוזר מאד! למה הצבא לא הוזעק ברגע שהיתה חדירה? המערכת לא התריעה על פעילות בגדר????? מוזר מאד!

    3. 2

      אתם שואלים למה למה אולי תאמינו פעם שזה מה שהיה

    4. 1

      במדינה היקרה שלנו עוד יכניסו את השומר לכלא בעוון רצח חף מפשע (מה הוא רק הלך ליקטוף פרחים לאמא/ מה עושים עסק הוא רדף אחרי פרפר ולא שם לב שעבר את הגבול / או עוד שטויות בסיגנון)