בריכה, אבטיח ולימונדה • אתי קצבורג פותחת את הקיץ

    גרעין הפרי הפך לערך נדלני שנסחר בבורסה לצעירים. ומפתח נטוורקינג שלא מבייש שום מועדון (ע"ע אג'ואים)
    אתי קצבורג 3 Comment on בריכה, אבטיח ולימונדה • אתי קצבורג פותחת את הקיץ

    את הקיץ אנחנו מרגישים היטב מזה תקופה ארוכה בחום המעיק, והשבוע הוא קיבל את החותמת הסופית עם יציאת הילדים לחופש הגדול • אתי קצבורג מציגה את מילון הקיץ המושלם • זה יעזור לכם, ובעיקר, ישעשע אתכם; קריאה מהנה!

    צילום: בית ספר שדה כפר עציון
    גרעין הפרי הפך לערך נדלני שנסחר בבורסה לצעירים. ומפתח נטוורקינג שלא מבייש שום מועדון (ע"ע אג'ואים)
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אבטיח – מתוק אדום ודביק, עם כל הקונוטציה שלו והרעננות שהוא מביא עם כל נגיסה, ברגע האמת שהילדים מחליטים לשבת עליו, הגרניט פורצלן שלי בסכנה קיומית.

    בריכה – מרובע , עגול , ממותג, קשיח, כשמתקבל קונצנזוס לפתוח אותה למתרחצים, בשעות נפרדות כמובן, אני נכנסת לכוננות ספיגה. וד"ל.

    גלידה – חגיגה צבעונית וקרירה, מתקבלת באהבה בכל אוכלוסיה, מחקר שנעשה בקרב הילדים שביננו, 60 % אוכלים אותה עד תום בלי להותיר עקבות ואצל עוד 40 % היא נמסה עד תום ומשאירה שלולית עכורה, בצבעים שרק אמן צבע ידע את פשרם.

    דביק – שם תואר למצב שמתאר חיבור בין שני גורמים בצורה שלא ניתנת להפרדה לדוגמא: בן שנתיים מחזיק איגלו, רצפה שאכלה גלידה, וכן על זה הדרך.

    הליכות – הדרך היחידה להסיר עודפי פסח ושבועות, אפילו שחם בחוץ, לא שווה לוותר.

    וינטלטור – רק זקנים ברחוב חזון איש בבני ברק יודעים מה זה, אבל אם אתם בכל אופן סקרנים לגבי המשמעות, מדובר במאוורר, תפקידו עלי אדמות הוא להזיז את האוויר מסביבו.לא תמיד בהצלחה יתרה. אזור גידול" ישיבות ומוסדות בעיקר"

    זבובים – עם טרדן, שלא מפסיק לזמזם, נוטה לרקד סביבינו בשעת מנוחה או ארוחה. בימים החמים ביותר על הפלנטה.

    חם – המילה הכי שימושית בקיץ, היא הסיבה והתירוץ לכל דבר, אנחנו מתים ממנה, מאשימים אותה, חם לי אז לא התחשק לי לצאת לאירוע, השמנתי, הבית ברדק, בקיצור עזבו אותי, חם לי!

    טמפרטורה – ראה לעיל, מילת המפתח לכל תכנון שלנו בימים האלה, כשהיא גבוהה מהרגיל בעונה ניתן להשתמש בה לצרכי בישול וצלייה. (מתכונים בהמשך).

    ים – הפייבוריט בימי קיץ לוהטים ותמים למראה, השנה הוא הספיק לגבות קורבנות רבים כל כך ,אז רגע לפני שמסתערים על חופיו מומלץ לחשב אסטרטגיה ולשים לב לצבעי הדגל, אה ולהביא מטקות.

    כדורים – המלצת ההורה שלי לימים אלה, משככי כאבי ראש. וכדורי אנדרנלין. חובה בכל בית!‏

    לימונדה עם צ'ילי גרוס – המשקה הכי טרנדי לקיץ זה, אשליית רענון ב-19 ₪ לא כולל מיסים.

    מקקים – יצורים חומים, זזים, כוללים כנפיים וקרניים נוראיות, יכול לשמש כמשתיק קול במגזרים מסוימים ולהפך ולגרום להתאבנות חלקית. מפני כבוד המעמד לא אציין את המגזר.

    נמלים – שייכות תנכית- מכת צפרדע, תודות לחריצותם הם נמצאים בכל חור, מגיעים בחמולות ובאחוות אחים נדירה, דקה לפני הריסוס, כדאי ללמוד מהם.

    סירה – בעגה מקומית יאכטה, מאפריל – אוגוסט גם בשעת העבודה אנחנו לא מפסיקים לחלום על החיה הימית הזו שתתן מרגוע לנפשינו.. ותגאל אותנו מכל מרעין בישין.

    ענבים – כמובן בלי גרעינים, אבל עסיסיים וסגולים וירוקים. הסכנה הגדולה בהם זה לדרוך עליהם בטעות, גם הרגל הדורכת וגם הנדרך לא יוצאים בשלום. למחמירים ניתן לעשות מזה יין.

    פירות קיץ – אם הם טעימים או לא זה שנוי במחלוקת, אבל על דבר אחד מסכימים כולם, גרעין הפרי הפך לערך נדלני שנסחר בבורסה לצעירים. ומפתח נטוורקינג שלא מבייש שום מועדון (ע"ע אג'ואים)

    קרח – כיף מקפיא בשלל צורות קפואות, הפלא שלו שהוא יכול להציל אפילו כוס סופר דרינק חמה בחתונה בני ברקית מהבילה.

    רעיונות – כהורים אתם נדרשים ליצירתיות גבוהה מהרגיל בעונה,השתמשו בהמלצות ומדריכים רגע לפני שתוקפים אתכם ב"משעמם לי". (ראו הוזהרתם)

    שמש – מלטפת מאירה ומסוכנת מדי. תמיד כדאי לזכור את זה דקה לפני שרוצים לתפוס צבע. או יוצאים לטיול משפחתי.

    תרמיל – תאספו מה שכתוב כאן שימו בתרמיל ותצאו לנשום קיץ, לא לשכוח קרם הגנה.



    3 תגובות

    מיין תגובות