הגר המאומץ התארח אצל ולדר ועם ישראל תרם את החתונה

    מאיר פבלובסקי הוא בנו המאומץ של סגן עורך העיתון 'משפחה' אהרן גרנות. מאיר הספיק בינתיים להתארס ובי"ג אב הוא ישא לאשה את נעמה
    אבי יעקב 1 Comment on הגר המאומץ התארח אצל ולדר ועם ישראל תרם את החתונה

    קצת יותר מחצי שנה לאחר שנפצע אנושות נושא מאיר פבלובסקי לאשה את ארוסתו נעמה •בתוכנית עצות מהחיים של הסופר חיים ולדר נחשף סיפורו המרטיט של החתן ועשרות אלפי שקלים נתרמו לצורך נישואיו על ידי המאזינים

    מאיר פבלובסקי הוא בנו המאומץ של סגן עורך העיתון 'משפחה' אהרן גרנות. מאיר הספיק בינתיים להתארס ובי"ג אב הוא ישא לאשה את נעמה
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם ישראל כנראה לא שוכח. לפני כחצי שנה נדקר בקרית ארבע מאיר פבלובסקי, גר צדק שגיורו הוא סיפור בפני עצמו. לבית החולים הוא הגיע במצב אנוש אולם בנס רפואי של ממש הצליח מאיר להתאושש וכעבור שבועיים להשתחרר מבית החולים.

    מאיר פבלובסקי הוא בנו המאומץ של סגן עורך העיתון 'משפחה' אהרן גרנות. מאיר הספיק בינתיים להתארס ובי"ג אב הוא ישא לאשה את נעמה.

    לצורך מימון חתונתו נענה רדיו קול חי לאתגר וערך משדר התרמה בתוכניתו המואזנת והפופולארית של הסופר חיים ולדר 'עצות מהחיים' לאחר שולדר הקריא בצורה מרגשת את סיפורו של מאיר, הוא הודיע לציבור כי שני גיבורי הסיפור מאיר ואביו המאמץ אהרן גרנות נמצאים באולפן.

    תוך מספר דקות החלו לזרום תרומות למספרי הטלפון שנמסרו, התורמים המשמעותיים אף עלו לשידור. בשידור נתרמו לא רק סכומי כסף אלא גם שווי ערך: מקרר, כירה ותנור חשמלי, מזרונים, מאזין אחר תרם ליום החתונה 'לימוזינה' מפוארת לחתן, 'לימוזינה' מפוארת לכלה והסעה לאורחי החתן מקרית ארבע לירושלים.

    אחרים תרמו מנות לחתונה, תסרוקת לכלה ליום חופתה. תזמורת 'רימונים' הודיעה כי היא לוקחת על עצמה את שמחת החתן והכלה, יואב דודקביץ הצלם הצמוד של אהרן גרנות צלצל אף הוא לאולפן והודיע כי הוא לוקח על עצמו את צילום החתונה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמה טוב לשמוע איך עמ"י עוזרים אחד לשני!!!