זיכוי דרעי • עיתונאים חרדים? פרשנים עם דם על הידיים

    אז גם הגל הזה עבר ועכשיו תתפנו לחפש את הקורבן הבא וזה אתם עושים את זה בנאמנות מדי שבוע, ולפעמים גם בתחנות רדיו חרדיות מה שנקרא "הפרשנים"
    ישראל גליס 6 Comment on זיכוי דרעי • עיתונאים חרדים? פרשנים עם דם על הידיים

    תיק החקירה נגד יו"ר ש"ס נמצא בדעיכה – על סף סגירה, והרב ישראל גליס יוצא לסגור חשבון עם הפרשנים החרדיים • "נראה מי הראשון שקם ומבקש סליחה בקול באותו מקום שהוא ליכלך את האיש וכתב דברי פרשנות שגרמו נזק נפשי לאיש"

    אז גם הגל הזה עבר ועכשיו תתפנו לחפש את הקורבן הבא וזה אתם עושים את זה בנאמנות מדי שבוע, ולפעמים גם בתחנות רדיו חרדיות מה שנקרא "הפרשנים"
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אני לא צריך לבקש סליחה כי אני מהרגע הראשון של הפרסום אמרתי וטענתי שכל מה שנכתב על הרב אריה דרעי בא מרשעות של מאן דהו שהרבה מאיתנו מכירים ויודעים מאיפה זה בא.

    תפרו או הלבישו עליו תיק. זה שפרשנים ומומחים חילונים כתבו ופרשנו והביאו כבר את אריה ואת ש"ס לפי התהום אני לא מתפלא, אבל פרשנים חרדים לא טמנו ידם בצלחת וכתבו ופרשנו שהנה, קצו קרב, כתבו דברים עם רשעות ומציצת דם.

    אז גם הגל הזה עבר ועכשיו תתפנו לחפש את הקורבן הבא וזה אתם עושים את זה בנאמנות מדי שבוע, ולפעמים גם בתחנות רדיו חרדיות מה שנקרא "הפרשנים".

    אז תיק החשדות שנפתח בקול רעש גדול נגד אריה דרעי והביא רבים לקריאה להתפטרות מבוססות על ראיות חלשות וערכות בקרב גורמי אכיפת החוק הן כי הוא צפוי להסגר.

    יצוין שהיועץ המשפטי של הממשלה נתן הוראה גורפת לפרקליטות המדינה לסיים במהירות את החקירות שלהם, שלא העלו כלום. עד לרגע זה דרעי לא נחקר וגם לא תושאל, נראה מי הראשון שקם ומבקש סליחה בקול באותו מקום שהוא ליכלך את האיש וכתב דברי פרשנות שגרמו נזק נפשי לאיש ולבני משפחתו.

    אני מכיר אתכם פרשנים עם דם על הידים. אתם לא מסוגלים לעשות את זה מה שנשאר זה שהאיש יעבור גם את הגל הזה וימשיך את המהפכה שבה התחיל בראשות מורו ורבו מרן רבן של ישראל הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל עם תנופה גדולה.

    רק עוד תלמודי תורה ישיבות וסימנרים על טהרת הציבור בני עדות המזרח יביאו את המזור הנכון לפגעי הזמן.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      רבי גליס, אולי תגלה את אוזננו – ואפשר אפילו בטוקבק בחתימת ידך המלאה – מי הם הפרשנים שאתה מתכוון אליהם?
      בלי הפרט העסיסי הזה, כל המאמר שלך שווה לכפרות.

    2. 5

      חבל שהרב גליס ועוד אנשים מגנים את הפרשנים\עיתונאים וכולם מפחדים לדבר על האיש בעצמו וממשיכים לסקר אותו ולפרסם את הודעות היח"צ השקריות שלו ומכנים אותו יו"ר יחד בעוד שאין מפלגה כזאת שמישהו ישים את הדברים על השולחן

    3. 4

      וואו דברים כדרבנות

    4. 3

      לא נמאס לך גליס לנו מזמן

    5. 2

      על שלומי אמונים הוא כועס על הזקנים מבתי אונגרים הוא זועם סוף סוף הוא מצא בית אולי שיחבור לש"ס (אם הם ירצו אותו בכלל) ובא לציון גואל