נתניהו: נביא תכנית מיוחדת לקריית ארבע בישיבת הממשלה הבאה

    אני יוצא מחר לביקור היסטורי באפריקה, אחרי עשרות שנים שראש ממשלה לא היה שם. אני אפגוש שבעה ראשי מדינה באוגנדה עם הגיעי לשם לפסגה מיוחדת עם מדינות מזרח אפריקה
    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: נביא תכנית מיוחדת לקריית ארבע בישיבת הממשלה הבאה

    "ההנחיה שלי לשרים היא לאגד ולעגן אמצעים בכל המשרדים כדי לעזור ליישובים ביהודה ושומרון. אנחנו נותנים גיבוי מלא לצה"ל, לשב"כ ולזרועות הביטחון"

    אני יוצא מחר לביקור היסטורי באפריקה, אחרי עשרות שנים שראש ממשלה לא היה שם. אני אפגוש שבעה ראשי מדינה באוגנדה עם הגיעי לשם לפסגה מיוחדת עם מדינות מזרח אפריקה
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום בפתח ישיבת הממשלה כי "אנחנו במאבק מתמשך נגד הטרור. במאבק הזה היו עליות וירידות. אנחנו מפעילים אמצעים מגוונים רבים, כולל אמצעים תקיפים שלא הפעלנו בעבר. המכלול הזה כולל כתר על כל נפת חברון, שבע מאות אלף איש; שלילת כל היתרי העבודה מהכפר בני נעים, הכפר שממנו יצאו ששה מפגעים; תגבור כוחות מסיבי, תוספת של שני גדודים עם דגש לפעולה לאורך הצירים; חקירה אוטומטית של כל בן משפחה של מרצח או מפגע ועצירתם בהתאם למעורבותם; מאמץ מיוחד לחיזוק היישובים – אנחנו נביא תכנית מיוחדת לקריית ארבע בישיבת הממשלה הבאה; וההנחיה שלי לשרים היא לאגד ולעגן אמצעים בכל המשרדים כדי לעזור ליישובים ביהודה ושומרון. אנחנו נותנים גיבוי מלא לצה"ל, לשב"כ ולזרועות הביטחון. נציג השב"כ ימסור סקירה על האירועים האחרונים לממשלה.

    אתמול הלך לעולמו אלי ויזל, אחד מענקי הרוח של העם היהודי. אני הכרתי את אלי במשך ארבעים שנה כאחד מהאנשים שתרם יותר מכל לזיכרון השואה, לציווי "לעולם לא נשכח, לעולם לא עוד". בכתבים שלו, בספרים שלו, בדברים שהוא אמר אל מול שועי עולם ואל מול האנושות, אני חושב שהוא נתן ביטוי כביר ליכולת של עמנו לצאת מן התופת האפילה ביותר ולהאיר את עתידנו באור יקרות. אלי היה חלק מהאור הזה ואני חושב שזכרו של האדם הזה, שבעצם לימד אותנו זיכרון מהו, יהיה נצור בלבנו ובלב האנושות לעד.

    אני יוצא מחר לביקור היסטורי באפריקה, אחרי עשרות שנים שראש ממשלה לא היה שם. אני אפגוש שבעה ראשי מדינה באוגנדה עם הגיעי לשם לפסגה מיוחדת עם מדינות מזרח אפריקה. יש כאן כניסה מחודשת של ישראל ליבשת אפריקה. יש שם חמישים וארבע מדינות. בכוונתנו לחזור לאפריקה כשם שאפריקה חוזרת לישראל. יש לכך השלכות חשובות מאוד בגיוון הבריתות הבינלאומיות שלנו והיחסים הבינלאומיים שלנו שהולכים ומתרחבים למעצמות לאסיה, לרוסיה, לאמריקה הלטינית וכמובן עכשיו, ליבשת אפריקה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כן כן תמשיך לבנות ביה"ח על יד הגשר