הרב פינטו איבד את ההכרה בכלא: "שמישהו במערכת יתעורר"

    חסידיו טוענים כי בכוונתם להקים משמרות מחאה בארץ ובעולם וקוראים להתפלל לרפואתו השלמה של רבי יאשיהו יוסף פינטו בן הרבנית זהרי
    יוסי צלניקר No Comments on הרב פינטו איבד את ההכרה בכלא: "שמישהו במערכת יתעורר"

    לדברי חסידיו, מזה זמן ממושך לא מטופל הרב פינטו בטיפולים נגד מחלת הסרטן בה הוא חולה כאשר הטיפולים הופסקו לפני מספר חודשים בגלל הקושי בטלטול הרב לטיפולים מבית הכלא לבית החולים בירושלים

    האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו
    חסידיו טוענים כי בכוונתם להקים משמרות מחאה בארץ ובעולם וקוראים להתפלל לרפואתו השלמה של רבי יאשיהו יוסף פינטו בן הרבנית זהרי
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו איבד הכרתו בשבת במהלך שהותו בכלא. מצבו הבריאותי של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו מדרדר לסכנת חיים וחסידיו המודאגים זועקים "שמישהו במערכת יתעורר לפני שיהיה מאוחר".

    לדברי חסידיו, מזה זמן ממושך לא מטופל הרב פינטו בטיפולים נגד מחלת הסרטן בה הוא חולה כאשר הטיפולים הופסקו לפני מספר חודשים בגלל הקושי בטלטול הרב לטיפולים מבית הכלא לבית החולים בירושלים.

    אחד מחסידי הרב פינטו אומר לאתר 'קול חי' כי "המצב בלתי נסבל. המדינה מתעלמת מהמצב הקשה בבריאותו של הרב. אני לא רוצה לחשוב על הגרוע מכל. לא נשכח ולא נסלח.  זו עוולה קשה ואכזרית שתחקק לדורות".

     חסיד נוסף, בן ציון עטיה מוסיף ואומר "אנחנו לא נשב בשקט. עכשיו שזה נוגע לבריאותו של כבוד האדמו"ר ויש סכנת חיים ממשית נעשה הכל שמישהו במדינה הזו יתעורר".

    חסידיו טוענים כי בכוונתם להקים משמרות מחאה בארץ ובעולם וקוראים להתפלל לרפואתו השלמה של רבי יאשיהו יוסף פינטו בן הרבנית זהרי.



    0 תגובות