טרור ללא הפסקה: האב נרצח לעיני ילדיו, האם נפצעה קשה

    השמות של הפצועים לתפילה: חווה רחל בת איילת השחר, תהילה בת חווה רחל, פדיה מנחם בן חווה רחל
    בנצי לייזרוביץ 13 Comment on טרור ללא הפסקה: האב נרצח לעיני ילדיו, האם נפצעה קשה

    מחבל ירה היום לעבר רכבה של משפחת מרק תושבי עתניאל • אב המשפחה, מיכאל מרק בן ה-48 נהרג, האם חווה – נפצעה באורח קשה, בנם בן ה-15 פדיה – נפצע באורח קל, והבת תהילה, בת 13, נפצעה באורח בינוני-קשה

    צילום: הצלה יו"ש, ומכבי אש
    השמות של הפצועים לתפילה: חווה רחל בת איילת השחר, תהילה בת חווה רחל, פדיה מנחם בן חווה רחל
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבל פלסטיני ירה היום אחר הצהרים (שישי) לעבר רכבה של משפחת מרק תושבי עתניאל, שנסעה בכביש 60 מדרום לפנייה לכיוון נגוהות, מתחת למוצב הפלוגתי. בעקבות הירי, הרכב התהפך, אב המשפחה, מיכאל (מיכי) מרק בן ה-48 נהרג, האם חווה נפצעה באורח קשה, בנם בן ה-15 פדיה – נפצע באורח קל, והבת תהילה, בת 13, נפצעה באורח בינוני-קשה.

    הפיגוע אריע בעת שהמחבל ירה אש אל מכונית המשפחה, בעקבות כך היא התהפכה. צוותי מד"א הוזעקו למקום והעניקו לפצועים טיפול ופינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם.

    דובר מד"א, זכי הלר דיווח כי "חובשים ופאראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסינות החייאה קבעו את מותו של גבר בשנות ה 40 שנלכד ברכב שהתהפך כתוצאה מהירי. ובנוסף חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה ע"כ 3 פצועים נוספים, בהם: אישה בשנות ה 40 במצב קשה עם פצעי ירי בפלג גופה העליון, מורדמת ומונשמת, נערה כבת 13 במצב בינוני, בהכרה, עם פצעי ירי בפלג גופה העליון, נער כבן 15 עם פציעות קלות במצב קל".
    פאראמדיק מד"א זכי יהב שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו רכב הפוך על הגג בו נסעו 4 בני משפחה, בתוך הרכב נלכד גבר בשנות ה 40 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפצעי ירי ומפציעות כתוצאה מהתאונה, בסיוע כוח רפואה של צה"ל ניסינו להעניק לו טיפול רפואי ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח. מחוץ לרכב שכבה אישה בשנות ה 40 כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מפצעי ירי בפלג גופה העליון, הענקנו לה טיפול רפואי מהיר בשטח, העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ותוך טיפול רפואי מציל חיים פינינו אותה לבי"ח כשהיא מורדמת ומונשמת. בנוסף, ראינו נערה כבת 13 בהכרה מלאה עם פצעי ירי בפלג גופה העליון, הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבי"ח כשמצבה מוגדר בינוני, נער כבן 15 עם פציעות קלות טופל גם הוא על ידנו ופינינו אותו כשמצבו קל."
    כוחות צה"ל בזירה
    כוחות צה"ל

    דובר צה"ל

    דובר צה"ל מסר כי "לפני זמן קצר בוצע פיגוע ירי לעבר רכב על ציר 60 סמוך לאל פוואר, אשר גרם להתפכות הרכב בו נסעו ארבעה בני משפחה. כתוצאה מהירי נהרג אחד מיושבי הרכב. שלושת הנוספים נפצעו ומפונים כעת לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. כוחות צה"ל מבצעים כעת חסמים וסריקות נרחבות באזור במטרה להגיע למבצעי הירי".

    הפיגוע בא לאחר יממת טרור קטלנית. אמש נרצחה באכזריות הנערה הלל יפה אריאל הי"ד בת ה-13 על ידי מחבל פלסטיני נתעב בן 17 מחברון. באירוע נפצע קשה – גבר בן 31, חבר בכיתת הכוננות שהגיע למקום.

    כמו"כ, שנים נפצעו אמש בנתניה, באורח קשה ובינוני לאחר שמחבל פלסטיני דקר אותם בסמוך לשוק העירוני. הבוקר, מחבלת פלסטינית חוסלה לאחר שביקשה לדקור שוטר בסמוך למערת המכפלה בחברון.

    תיעוד מהזירה:



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      אלוקים תושיע תושיע את עמך אנא אי אפשר עם הצרות האלו שלח לנו משיח ותאמר לצרותינו דייייייייי

      1. איוט ליברמן שר הבטחון איפה כל הדיבורים החזקים שלך????.

        1. על זה נאמר: מה שרואים מכאן לא רואים משם.

    2. 12

      נזכור ולא נשכח ולא נסלח…. נזכור שכל הפיגועים בגלל "חידוש גזירת גיוס" השמד והניאוף על בני ישיבה….. !!!!!!! הטרור לא מפסיק. לא נשאר אלא לחזור בתשובה שלימה, לפני הקב"ה אי אפשר לסמוך על המדינה הכופרת בשם ית', המגעילה שיש לנו, ולא על הבטחון המסריח. אין לנו ברירה אחרת, צריך לחזור בתשובה מהר!!

      כל הצרות בגלל החכים המסיונרים הם פשוט שודדים, רוצחים, ערב רב, משכילים, מפלג בני ברק ימ"ח, אלו לא יזכו לקבל פני משיח צדקינו, אלו עמליקים גמורים, מחללי שם שמים ברבים, גדול המחטיאו יותר מן ההורגו ,
      למה הם לא מבטלים חידוש גזירת גיוס השמד והזימה???????? על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים, על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים, על אלה אני בוכיה עיני עיני ירדה מים.

      1. פשששש, נהית מזכיר של אלוקים, ואני יכול לספר לך, גם אני מזכיר שלו, והסיבה האמיתית לכל הפיגועים היא בגלל מטומטמים כמוך

    3. 11

      זוועה!!!!
      רציחות,מכות,איומים,יריות,בלבול,פחד…
      אי אפשר כבר!!!

    4. 10

      ד' ישמור
      כמה צרות צריך להתחזק באמונה שלמה שהכל משמיים!

    5. 9

      לכבוד העצניק מה"אנונימי"
      נגמרו כבר כל ההפגנות והמכות שיש לך זמן לכתוב באינטרנט
      מה קרה אין מספיק קוראים בעלון המפלגתי שצריך עוד במה להשמיץ רבנים
      ואיזה התר יש לך לגלוש באינטרנט יותר נראה לי שהצרות מגיעות מצבועים כמוך משועמם!!!

      1. לדעתי מדובר באיזה ילד בן 10 ששמע מההורים שלו כמה דיבורים

    6. 8

      מה זה המילים האלו?

    7. 7

      כרגיל הזכניקים והתגובות שלה עדיף שתלכו לעשות חשבון נפש מאשר כל השטויות שלכם על חוק הגיוס כי הוא לא קיים תרגעו הנציגים בכנסת עובדים טוב

    8. 6

      מה קרה אמרו לכם קצת מוסר ואתם קוצפים