פיגוע בנתניה: מחבל פצע גבר ואשה באורח קשה ובינוני

    כזכור, הבוקר נרצחה בשנתה, הנערה הלל יפה אריאל כבת 13 על ידי מחבל בן 17 מהכפר בני נעים שהגיע לגדר ההיקפית של קרית ארבע, חדר לישוב באזור שכונת גבעת החרסינה, דקר את הלל ורצח אותה.
    קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ, שלמה ריזל 2 Comment on פיגוע בנתניה: מחבל פצע גבר ואשה באורח קשה ובינוני

    נתניה: מחבל פלסטיני כבן 40 תושב השטחים דקר בשעה האחרונה גבר ואשה ופצע אותם באורח קשה ובינוני • בעל דוכן בשוק – חיסל את המחבל • הפצועים פונו לבית החולים לניאדו

    כזכור, הבוקר נרצחה בשנתה, הנערה הלל יפה אריאל כבת 13 על ידי מחבל בן 17 מהכפר בני נעים שהגיע לגדר ההיקפית של קרית ארבע, חדר לישוב באזור שכונת גבעת החרסינה, דקר את הלל ורצח אותה.
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבל פלסטיני תושב הכפר שוויכה הסמוך לטול כרם, בן 46 דקר הערב (חמישי) גבר ואשה ופצע אותם באורח קשה ובינוני ברחוב שוהם פינת ששת הימים בנתניה.

    האירוע החל לאחר שמחבל הגיע לשוק המקומי שם דקר אשה כבת 30 ופצע אותה באורח בינוני, בהמשך הוא חדר למספרה מקומית – שם דקר גבר כבן 40 ופצע אותו באורח קשה. עוברי אורח שהיו במקום הזעיקו את המשטרה ובעל דוכן במקום – חיסל את המחבל.

    מתחקור ראשוני עולה כי ברח' שהם בנתניה נדקרו גבר ואישה, בידי תושב גזרת טול כרם. אזרח שהיה במקום והבחין בנעשה ניטרל בירי את החשוד והרגו. כוחות משטרה במקום.

    ממד"א נמסר כי "חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח לניאדו 2 פצועים דקורים בפלג גופם העליון, בהם: 1 קשה, גבר בן 40 ואישה כבת 30 במצב בינוני".

    איציק הירשהורן מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר כי "כשהגעתי לזירה נתקלתי בדקור בפלג גופו העליון והענקתי לו טיפול רפואי ראשוני תוך כדי שביקשתי סיוע של מתנדבים נוספים. במהלך הטיפול נמסר לנו על גברת שנדקרה בכניסה למספרה בסמוך. יחד עם מתנדבים נוספים רצתי למקום והענקנו גם לה טיפול רפואי ראשוני כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפצע דקירה בפלג גופה העליון".

    זירת הפיגוע בנתניה

    פאראמדיק מד"א ארז אנגל וחובש רפואת חירום במד"א שלומי פילו שטיפלו בפצועים סיפרו כי "כשהגענו לרחוב הייתה המולה רבה, על המדרכה שכב גבר כבן 40 דקור בפלג גופו העליון כשאזרחים עוצרים לו את הדימום, תוך כדי שאנחנו מטפלים בו ומעלים אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ הוציאו אלינו מהשוק פצועה נוספת כבת 62 כשהיא בהכרה מלאה וסובלת גם כן מפצע דקירה בפלג גופה העליון. 2 הפצועים קיבלו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים ופונו במהירות לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי".

    כזכור, הבוקר נרצחה בשנתה, הנערה הלל יפה אריאל כבת 13 על ידי מחבל בן 17 מהכפר בני נעים שהגיע לגדר ההיקפית של קרית ארבע, חדר לישוב באזור שכונת גבעת החרסינה, דקר את הלל ורצח אותה.

    חברי כיתת הכוננות של היישוב פרצו אל הבניין במטרה לעצור את המחבל. הם ירו וחיסלו אותו ובמהלך האירוע נפגע אחד מהם, כבן 30, שסובל מפצעי ירי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ה , יקום דמם אמן על ידי תפילה בעזרת ה , נביא את הגולה עוד היום

    2. 1

      הגבר שנפצע באורח קשה, הינו חרדי.
      רפואה שלימה לכל הפצועים