התגובות לפיגוע: האשמת זועבי וקריאה להחלת ריבונות

    הר חברון חייב לצמוח מידית - לפני הכל זה צריך לקרות כי זה הבית שלנו. אני קורא למדינת ישראל להחיל מידית את החוק הישראלי באזור ולגדוע את תקוותם של המחבלים לגירוש יהודים
    ישראל פריי 2 Comment on התגובות לפיגוע: האשמת זועבי וקריאה להחלת ריבונות

    עשרות דקירות מחבל צמא דם, לא הותירו סיכוי לנערה הלל יפה אריאל הי"ד • תגובות סוערות במערכת הפוליטית לפיגוע הקשה שאירע הבוקר בקרית ארבע

    הר חברון חייב לצמוח מידית - לפני הכל זה צריך לקרות כי זה הבית שלנו. אני קורא למדינת ישראל להחיל מידית את החוק הישראלי באזור ולגדוע את תקוותם של המחבלים לגירוש יהודים
    21:50
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on גל חום בחול המועד: הסימנים לפגיעות חום ודרכי המניעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע הטרור המחריד בו נרצחה הלל יפה אריאל, בת 13,5 בביתה שברית ארבע, מזעזע את הציבור וגורר תגובות קשות במערכת הפוליטית. תמונת חדר הילדים הצבעוני מוכתם בדם והידיעה כי בן עוולה מימש את מאוויו הרצחניים על נערה זכה בביתה, לא משאירים אדם אדיש.

    הנרצחת פונתה לבית החולים במצב אנוש, לאחר שנדקרה עשרות פעמים, אך שם נאלצו הרוטפאים לקבוע את מותה. הלל יפה היא בת משפחה של השר אורי אריאל, שעושה כעת את דרכו לזירה.

    יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון אמר: "בבוקר בה נרצחת ילדה בת 13 במיטתה בעשרות דקירות סכין אל לנו להחריש. ביצת הטרור באזור חברון מחייבת טיפול צבאי מעמיק וחסר פשרות.

    הוא כרך בין האירוע הקשה לבין הבנייה בהתיישבות: "הר חברון חייב לצמוח מידית – לפני הכל זה צריך לקרות כי זה הבית שלנו. אני קורא למדינת ישראל להחיל מידית את החוק הישראלי באזור ולגדוע את תקוותם של המחבלים לגירוש יהודים בחבל זה ובישראל כולה . זו מכת המוות לטרור המשתולל ולהזיית הרצח של בני עוולה אלו".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: ״הרצח המחריד של ילדה תמימה במיטתה, ממחיש את תאוות הרצח וחוסר האנושיות של הטרוריסטים שטופי ההסתה מולם אנו ניצבים".

    "העם כולו מזדהה עמוקות עם כאבה של המשפחה ואומר למרצחים- לא תשברו אותנו. נמשיך לפעול באופן תקיף ונחוש נגד הטרור בכל מקום ובכל זמן. העולם כולו צריך לגנות את הרצח הזה כשם שהוא מגנה את הפיגועים באורלנדו ובריסל. אני מצפה מההנהגה הפלסטינית לגנות באופן חד וברור את הרצח האכזרי ולפעול באופן מיידי להפסקת ההסתה".

    נתניהו הוסיף: "על המדינות הנאורות להצטרף לדרישה זו. עליהן להפעיל לחץ על מי שעומד בראש מערכת ההסתה, שמובילה לרצח ילדים במיטתם ולא נגד מדינה שפועלת להגן על ילדיה ועל אזרחיה".

    סגנית יו"ר הכנסת חה"כ נאוה בוקר: "הדם של הילדה בת ה-13 שנרצחה היום על הידיים של זועבי. זאת התוצאה של דברי ההסתה אותם היא משמיעה מעל בימת הכנסת. היא מעודדת פיגועי טרור נגד יהודים ורצח של ילדים במיטותיהם. עד שלא נשים לזה סוף ונסלק אותה אחת ולתמיד מהכנסת נמשיך לספוג פיגועים כמו שקרה היום. מיד לאחר המהומה אתמול בכנסת הגשתי תלונה לועדת האתיקה על מנת שנוציא אותה מקרבנו אחת ולתמיד".

    ועד חברון: "הרשות הפלסטינית היא הגורם הראשי לטרור בארץ, ובין הגורמים העיקריים לטרור הערבי – איסלמי בעולם. אבו מאזן מעביר מידי חודש מיליוני דולארים למחבלים, קורא בתי ספר וכיכרות על שם רוצחים מתועבים ועוזרו קרא לשחוט יהודים בכל מקום. הפתרון היחיד לטרור הוא פירוק הרשות הפלשטנית, ולקיחת אחריות ישראלית מלאה על האזור ותושביו, עידוד גורמים שוחרי שלום וחיסול מוחלט של הטרור, מבצעיו ותומכיו.

    "התרענו שהסכם אוסלו יעורר גל טרור איסלמי עולמי, ולצערנו צדקנו. כעת ממשלת ישראל חייבת לתקן את העוול ולנקות את האזור מגורמי הטרור שהיא החדירה לאזור. אנו כואבים כאב עמוק, ומשתתפים בצער משפחת אריאל. אנו נקום חזקים יותר, נחושים ומאמינים שהצדק ינצח".

    ח״כ ניסן סלומינסקי יו״ר ועדת החוקה: עצוב וכואב לשמוע על רצח של ילדה שלא חטאה על ידי חיה דו רגלית. אויבינו מקדשים את המוות ואנו את החיים, החיים ינצחו. אני מוסר את תנחומי למשפחה.

    יו״ר סיעת ישר אל ביתנו, ח״כ רוברט אילטוב, כתב בעמוד הפייסבוק שלו זה עתה: למחזה השפל של הסתה ושנאה בו חזינו אתמול מעל בימת הכנסת כבר יש השלכות מזעזעות – נערה נרצחה במיטתה בשנתה, זוהי עוד הוכחה מצערת לכך שאסור לתת לתומכת המחבלים הזו לכהן בכנסת ישראל!



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לסלק את (זועבי) זובי מהכנסת היה צריך לעשות מזמן

    2. 1

      תסלקו אותה מהכנסת