מזער נזקים: אלי ישי החזיר 10 מיליון ש"ח מחובות 'יחד'

    סך כל חובותיו של ישי ומפלגת יחד עומדים על קצת יותר משני מיליון שקלים, כאשר במשך שנה הצליחה המפלגה למזער את הנזק הכספי האדיר ולהחזיר את מרבית החובות
    ישראל פריי 13 Comment on מזער נזקים: אלי ישי החזיר 10 מיליון ש"ח מחובות 'יחד'

    למרות הספקנות הרבה, מסתבר כי אלי ישי מצליח לעמוד במילתו ולהשיב את מרבית החובות שהריצה הכושלת לכנסת גבתה ממנו • עשרה מיליון שקלים מתוך שנים עשר – הוחזרו • בעל עסק:" בשבילי אלי ישי ניצח ובגדול"

    סך כל חובותיו של ישי ומפלגת יחד עומדים על קצת יותר משני מיליון שקלים, כאשר במשך שנה הצליחה המפלגה למזער את הנזק הכספי האדיר ולהחזיר את מרבית החובות
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שנה אחת וארבעה חודשים חלפו מאז הבחירות לכנסת העשרים ומי שהפסיד ארבעה מנדטים למגזר החרדי והימני והיה רחוק מרחק נגיעה מכניסה לכנסת כמעט פרע לחלוטין את חובותיו.

    לפני שנה, לאחר שהסתיימו הליכי הבחירות והתמונה התבהרה רבים צחקו על אלי ישי ע"כ שהכניס את ראשו למיטה חולה, והסיכויים לסגירת חובותיו שהסתכמו אז בכ- 13 מיליון שקלים הם אפסיים. בעקבות כך רווחה הערכה כי מעטים הסיכויים שישי ירוץ שוב בתור מפלגה עצמאית.

    אלא שהיום מתברר כי אלי ישי לא נח על זרי הדפנה, לא מתרכז בבכי מר גורלו במשך השנה האחרונה, אלא עמל קשות ורץ מתורם לתורם, וזאת ע"מ לסגור את החובות הכבדים שצבר.

    ואכן הבוקר מתברר לאתר 'קול חי' כי סך כל חובותיו של ישי ומפלגת יחד עומדים על קצת יותר משני מיליון שקלים, כאשר במשך שנה הצליחה המפלגה למזער את הנזק הכספי האדיר ולהחזיר את מרבית החובות.

    אמש פירסם בעל עסק מהעיר אשקלון את הפוסט הבא ברשת החברתית בצירוף תמונת הצ'ק ששולם לו, וטען, כי אומנם בעבר השתלח בישי ע"כ שברח מחובותיו אך שמח לבשר כי הוא חוזר בו מדבריו, וכי אלי ישי עמד בדבריו לתשלום החוב.

    בסביבתו של הח"כ לשעבר אלי ישי אישרו את הידיעה, ואת נכונות הדברים.

    IMG-20160629-WA0173



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      אלי ישי חייב להבין שלא חוזרים על טעות פעמיים ועוד על טעות כזאת גדולה ,טעית פישלת בענק חזור נא הביתה ותחשב את צעדיך מקומך כבר לא בפוליטיקה כחרדי כי אתה לא שומע לגדולי ישראל אלא לפי החלטתך האישית .הפסדת קולות חרדים זה לא יחזור גם אם תחזיר את כל החובות זה לא יעזור מה שתגיד לכן נזרקת בבושת פנים כי הציבור מאס בך ……………..

    2. 12

      אלי ישי…. אמממממ
      תנו לי רגע……
      לא, לא מצליח להיזכר?
      מה זה אלי ישי???

      1. כשהמלך שלך יבלה עם חבריו לפשע במעשיהו אתה תיזכר מי הוא אלי ישי

        1. כשהמלך שלנו יבלה שם..
          בקשה תבוא להזכיר לי מי זה אלי ישי..

        2. כשהמלך שלנו יבלה שם..
          בקשה תבוא להזכיר לי מי זה אלי ישי ….

    3. 11

      אדם הגון ישר ונאמן !
      העובדות מדברות…

    4. 10

      כנראה הוא מיזער את הנזקים כי הוא רוצה לרוץ לבחירות הבאות ולהכנס לחובות כפולים… הוא חי בסרט!!

    5. 9

      מתחנן למר אליהו ישי בבקשה ממך אל תעשה שוב פעם את זה, מתחנן אין לציבור הספרדי כוח לזה מספיק עם המחלוקות תפתח מסעדה תקים מה שתרצה רק לא בכנסת אולי אתה ראוי לזה ומגיע לך… אבל אין לנו כוח למריבות… וגם לעולם לא תצליח כי דבר שנעשה ע"י איטרסים לא מצליח.. תודה

    6. 7

      כן יפתח הרוחנו! לא יפתח הפסדנו . מה שבטוח שהוא ישר ונאמן את זה מרן זצל אמר

    7. 6

      חצוף עוד תראו שהוא לא יעז לרוץ בבחירות הבאות שיחזור בתשובה יותר טוב

    8. 5

      לא חוזרים על טעות פעמיים