שיא: מאחה"צ ועד כה הוגשו 100 תלונות נגד חנין זועבי

    חנין זועבי - ולא בפעם הראשונה - חוצה את הקווים שבין חופש הביטוי הלגיטימי גם אם הוא כואב וחותך - לבין הסתה נגד חיילי צה"ל, אליהם היא מתייחסת כרוצחים
    איתי גדסי 5 Comment on שיא: מאחה"צ ועד כה הוגשו 100 תלונות נגד חנין זועבי

    100 קובלנות לוועדה בגין דבריה של חברת הכנסת חנין זועבי במליאת הכנסת, שחיילי צה"ל רוצחים • בועדת האתיקה מציינים ואומרים כי מדובר במספר שיא של תלונות בזמן כה קצר, בהתחשב בעובדה שדבריה של זועבי נאמרו רק בשעות אחה"צ

    הכנסת צילום: Orel Cohen/FLASH90
    חנין זועבי - ולא בפעם הראשונה - חוצה את הקווים שבין חופש הביטוי הלגיטימי גם אם הוא כואב וחותך - לבין הסתה נגד חיילי צה"ל, אליהם היא מתייחסת כרוצחים
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת האתיקה של הכנסת רושמת היום שיא עם קבלת 100 קובלנות לוועדה בגין דבריה של חברת הכנסת חנין זועבי במליאת הכנסת, שחיילי צה"ל רוצחים.

    בועדת האתיקה מציינים ואומרים כי מדובר במספר שיא של תלונות מחברי כנסת ואזרחים בזמן כה קצר, בהתחשב בעובדה שדבריה של זועבי נאמרו רק בשעות אחה"צ. "זה מראה שהציבור ער למה שקורה, ומחייב את ועדת האתיקה להידרש לנושא באופן דחוף".

    חנין זועבי כינתה את חיילי צה"ל רוצחים ועוררה מהומה

    נציין כי יו"ר ועדת האתיקה הוא ח"כ יצחק וקנין מש"ס, וחברי הועדה הח"כים איל בן ראובן, יוסף ג'בארין ורחל עזריה.

    ח"כ אמיר אוחנה שהגיש אחר הצהריים תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת בעקבות דבריה של ח"כ חנין זועבי אמר: "חנין זועבי – ולא בפעם הראשונה – חוצה את הקווים שבין חופש הביטוי הלגיטימי גם אם הוא כואב וחותך – לבין הסתה נגד חיילי צה"ל, אליהם היא מתייחסת כרוצחים".

    ח"כ אוחנה הוסיף כי: "זהו שפל שאסור כי יעבור ללא תגובה. על ועדת האתיקה לנקוט כנגד ח"כ זועבי בסנקציות החריפות ביותר הניתנות ע"פ חוק, ולעשות זאת במהירות האפשרית כדי להבהיר את חומרת העניין. חשוב לא פחות: אנחנו נמצא את הדרך להרחיק את תומכת הטרור הזו מהכנסת – אבל אני מצפה מחברי כל המפלגות שהביעו זעזוע מההסתה הזו שיצטרפו אלינו במאמץ הזה ולא יסתפקו בגינוי".

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הורה לבחון את הדחתה של זועבי: "שוחחתי הערב שוב עם היועץ המשפטי לממשלה כדי לבחון את קידום הליך הדחתה של חנין זועבי מהכנסת. במעשיה ובשקריה היא עברה כל גבול ואין לה מקום בכנסת".

    יצוין כי ברשתות החברתיות הביעו אזרחים נכונות להגשת תלונה במשטרה נגד חברת הכנסת, כשלפחות אחד מהם קם ועשה מעשה. הנה תיעוד התלונה:

    2016-06-29-PHOTO-00001707



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אני גם מצטרפת לתלונות. זה כבר 101 תלונות

    2. 4

      אני גם מצטרפת לתלונות זה כבר 102 תלונות

    3. 2

      שחנין זואבי תעוף מהכנסת לגמרי לא להחזיר אותה לעולם

    4. 1

      רק מדברים זה לא יקרה הם רק ישהו אותה לכמה חודשים והיא תחזור