ציונות או ציניות? • משכורת של יערן בקק"ל: 66,000 ש"ח

    מדובר ברמות שכר שהחשבות נדירות ולא הגיוניות בשירות הציבורי, ואנשים זוטרים יחסית בארגון זוכים לשכר מופלג משל היו סמנכ"לים בכירים
    ישראל פריי 1 Comment on ציונות או ציניות? • משכורת של יערן בקק"ל: 66,000 ש"ח

    חגיגות השכר בקק"ל: עלות שכר ממוצעת של 300,000 ש"ח, ועשרות בכירים שמרוויחים סכומים גבוהים בהרבה • התגובה: "מדובר בתהליך עומק של התייעלות ארגונית ותיקון ליקויי העבר, שקיפות ומנהל תקין"

    מדובר ברמות שכר שהחשבות נדירות ולא הגיוניות בשירות הציבורי, ואנשים זוטרים יחסית בארגון זוכים לשכר מופלג משל היו סמנכ"לים בכירים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התיאורים על חגיגות שכר בקק"ל – אינם חדשים. סביב הארגון המוגדר כ"פועל בשם העם היהודי ולמענו כנאמן העם היהודי על אדמתו בארץ ישראל" נסובו דיונים ארוכים בשנים האחרונות, וביקורת רבה הוטחה בתהליכים שונים המתרחשים בקרבו.

    אלא שנתוני השכר המדויקים שנחשפו היום בחדשות 2, שופכים אור מלא על הנתונים. על פי הפרסום, עלות שכר ממוצעת בארגון עומדת על 300 אלף שקלים בשנה, וכמעט רבע מהעובדים במרחב הצפוני נהנים מעלות שכר שנתית של 400 אלף שקלים. 16 עובדים במרחב הזה נהנים מעלות שכר שמגיעה לכחצי מיליון שקלים. ארבעה עובדים זוכים לשכר של יותר מ-600 אלף שקלים.

    מדובר ברמות שכר שהחשבות נדירות ולא הגיוניות בשירות הציבורי, ואנשים זוטרים יחסית בארגון זוכים לשכר מופלג משל היו סמנכ"לים בכירים. כך למשל מנהל אזור במרחב – יערן בכיר שאחראי על יערנים אחרים ששכרו עולה לכמעט 800 אלף שקלים בשנה.

    יצוין כי הארגון עבר בשנים האחרונות רפורמות רבות, הוכפף למבקר המדינה, נבחרה בו הנהלה חדשה, ונעשו צעדי התייעלות רבים. על פי חדשות 2, השתוללות השכר המצוינת, נובעת בעיקר מדיווח על שעות נוספות, שמעלה את השכר לסכומים האסטרונומיים.

    מקרן קיימת לישראל נמסר לחדשות 2 בתגובה: "הנתונים שבכתבה הוצגו כחלק מתכנית ההתייעלות שעוברת קרן קיימת לישראל. מדובר בתהליך עומק של התייעלות ארגונית ותיקון ליקויי העבר, שקיפות ומנהל תקין. תהליך זה יחול על מרחב צפון, כמו גם על המרחבים האחרים וכל חטיבות קרן קיימת לישראל. מוטלת עלינו אחריות כבדה לניהול כספו של העם היהודי, ולכן אנחנו מבצעים תהליך זה במלוא האחריות ובעזרת אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. קרן קיימת לישראל תמשיך לפתח את הנגב והגליל, ולקדם פרויקטים המהווים מנוע צמיחה כלכלי לאזורים אלו לטובת תושבי הפריפריה ולמען צמצום הפערים בין הנגב והגליל למרכז".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איפה אפשר לקבל תואר ל'יערנות'?