השרים הגיעו להסכמה: רפורמת הקורנפלקס יוצאת לדרך

    כזכור, בחודש שעבר התקיים דיון בוועדה בזמן ששר האוצר שהה בחו"ל ובו הוחלט על דחיית הרפורמה ב-4 חודשים, זאת ללא ידיעתו ובניגוד לדעתו.
    איתי גדסי No Comments on השרים הגיעו להסכמה: רפורמת הקורנפלקס יוצאת לדרך

    בעקבות התערבות שר האוצר ושר הבריאות: רפורמת הקורנפלקס שתביא להפחתת מחירי המזון יוצאת לדרך • התקנות יגיעו ביום חמישי הקרוב לאישור וועדת העבודה, הרווחה והבריאות

    צילום: פלאש 90
    כזכור, בחודש שעבר התקיים דיון בוועדה בזמן ששר האוצר שהה בחו"ל ובו הוחלט על דחיית הרפורמה ב-4 חודשים, זאת ללא ידיעתו ובניגוד לדעתו.
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות התערבות שר האוצר, משה כחלון ושר הבריאות יעקב ליצמן רפורמת הקורנפלקס תצא לדרך באופן מיידי ולא תידחה ב-4 חודשים כפי שנקבע בדיון שהתקיים בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות בתחילת החודש.

    כזכור, בחודש שעבר התקיים דיון בוועדה בזמן ששר האוצר שהה בחו"ל ובו הוחלט על דחיית הרפורמה ב-4 חודשים, זאת ללא ידיעתו ובניגוד לדעתו. עם חזרתו של שר האוצר לארץ הוא פנה לשר הבריאות בבקשה לקדם את הנושא באופן מיידי. השר ליצמן נעתר לבקשתו של כחלון והנחה את מנכ"ל משרדו משה בר סימן טוב לפעול בתיאום עם מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד בכדי להביא לסיום הסאגה בהקדם האפשרי.

    בחודש שעבר עצר שר הבריאות ליצמן את קידום הרפורמה ולא חתם על התקנות, בעקבות "הוראת" כחלון להחיל את הרפורמה מיידית. כעת נראה כי הצדדים ליבנו את הסוגייה ועל כן הרפורמה יוצאת לדרך.

    בעקבות הסיכום בין השרים הקצה משרד האוצר למשרד הבריאות את כל המשאבים הנדרשים על מנת להתקין את כל התקנות הדרושות בכדי להביא לכניסת הרפורמה לתוקף באופן מיידי. ביום חמישי הקרוב בשעה 10:00 יובאו התקנות לאישור ועדת העבודה, הרווחה והבריאות ולאחר מכן תיכנס הרפורמה לתוקף.

    את רפורמת הקורנפלקס קידמו כחלון וליצמן במסגרת דיוני התקציב לשנים 2015-2016. הרפורמה שגובשה ע"י משרדי האוצר, הבריאות, והכלכלה נועדה להגדיל את היצע המזון המיובא, לאפשר יבוא מקביל, להגביר את התחרות ולהוזיל את מחירי מוצרי המזון המיובאים.

    הרפורמה תחול על מוצרים דוגמת דגני בוקר, ביסקוויטים, קרקרים, חטיפים, פסטות, אורז ומוצרים נוספים וצפויה להביא להוזלת מחירים משמעותית בשוק המזון היבש.



    0 תגובות