הרב רבינוביץ לרה"ר: "חודשים אני זועק את זעקת הכותל ואין לי מנחם"

    "עלינו לפעול מיידית מול כל הגורמים כדי שיתקבלו ההחלטות הנכונות ובראשם תיקון חוק המקומות הקדושים ולעצור את הסחף הנורא הזה".
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרב רבינוביץ לרה"ר: "חודשים אני זועק את זעקת הכותל ואין לי מנחם"

    פרסום ראשון • רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שיגר מכתב לרה"ר הגאון רבי דוד לאו שבו הוא קורא לו לפעול למנוע את הפגיעה בכותל המערבי • "מצבו של הכותל מידרדר מחודש לחודש"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "עלינו לפעול מיידית מול כל הגורמים כדי שיתקבלו ההחלטות הנכונות ובראשם תיקון חוק המקומות הקדושים ולעצור את הסחף הנורא הזה".
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שיגר מכתב לרה"ר הגאון רבי דוד לאו שבו הוא קורא לו לפעול למנוע את הפגיעה בכותל המערבי, בעקבות הפרובוקציות של נשות הכותל והרפורמים במקום הקדוש ביותר לעם היהודי.

    "בתקופה האחרונה עדים אנו לנסיונות של ארגונים שונים לקיים תפילות מעורבות בכותל המערבי תוך פגיעה קשה בהלכה", כתב הרב רבינוביץ, "חודשים אני זועק את זעקת הכותל ואין לי מנחם".

    dd94f147-8b5b-43b5-8ca1-10ba9f9385a3

    לדבריו, "מצבו של הכותל מידרדר מחודש לחודש. הברחת ס"ת, "סדנאות" להנחת תפילין לנשים וברכת כוהנות…לאור החלטת מועצת הרה"ר מחודש אדר א אני מבקש לכנס דיון חירום כדי לדון בהידרדרות הנוראה בכותל המערבי ולקבל החלטות דחופות בענין, אני קורא לכם מלב שותת דם עת לעשות לה'! בטרם יהיה מאוחר מדי".

    לסיום כתב, "עלינו לפעול מיידית מול כל הגורמים כדי שיתקבלו ההחלטות הנכונות ובראשם תיקון חוק המקומות הקדושים ולעצור את הסחף הנורא הזה".

    יצוין, כי המכתב נשלח גם לשר לשרותי דת דוד אזולאי.



    0 תגובות