מעבר לכל דמיון: הלבנוני שהסעיר את המדינה הפך ליהודי כשר • צפו

    היום, בפני בית דין מיוחד סיים מוניר מסע ארוך של התקרבות ודבקות בעם ישראל, והפך ליהודי כשר העונה לשם מאיר מזרחי
    איתי גדסי 2 Comment on מעבר לכל דמיון: הלבנוני שהסעיר את המדינה הפך ליהודי כשר • צפו

    יִשְׁמְעוּ רְחוֹקִים וְיָבוֹאוּ • לפני שנה רעשה הרשת מפוסט של צעיר לבנוני שהצדיע לישראל ותינה את האכזריות שחווה מהחיזבאללה • היום, השלים הצעיר תקופת התקרבות ולימוד ממושכת, ונכנס תחת כנפי השכינה • לעיני המצלמה, הפך מוניר למאיר: הצצה מיוחדת

    היום, בפני בית דין מיוחד סיים מוניר מסע ארוך של התקרבות ודבקות בעם ישראל, והפך ליהודי כשר העונה לשם מאיר מזרחי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיפורו המדהים של מוניר מונזר עורר הדים רבים בשנה וחצי האחרונות. הערבי הלבנוני שמשפחתו נרצחה על ידי חיזבאללה, החל מסע ארוך אל לב הישראליות, שכיום הגיע אל סגירת מעגל מרגשת: מוניר נכנס תחת כנפי השכינה והפך לגר צדק.

    מוניר מונזר נולד בלבנון למשפחה ערבית. בהיותו ילד צעיר לימים נרצחו בני משפחתו בידי החיזבאללה ובהמשך הוא גויס לצד"ל שסייע כידוע לצה"ל במלחמה התמידית בלבנון.

    כבר שנים רבות שהוא מתגורר בישראל כפליט צד"ל, אבל באחרונה הוא החליט להתגייר ועתה הוא מצוי בהליכי גיור וקורא לעצמו מאיר מזרחי.

    לפני כשנה כתב מוניר פוסט שסחף את הרשת. בדבריו, תיאר את אכזריות האויבים המוסלמים, והודה נרגשות לעם היהודי. "נכנסו לבית של ההורים שלי ורצחו לי אותם, את אחותי ופצעו את אחותי השנייה והילדים של אחי שנשארו נכים עד היום. כל מה שאני אומר לכם שתדעו מי שהרג ופצע אותם זה חיזבאללה וכמובן שגם אני נפצעתי ממטען צד. אני רוצה לומר לכם אזרחי מדינת ישראל שעד היום אני לוקח את הטוב הזה".

    "אני רוצה להגיד לכם שכול האירגונים השוחטים כמו חיזבאללה, חמאס, אל-קאידע ודאע"ש וכול שמיניהם הם ארגונים מטורפים ואכזריים למדינת ישראל ולכול העולם".

    "ושתבינו למה אני כותב את כל זה, אני מוסלמי שבטח יגידו שהנה עוד אחד בא לנו לארץ ולא מועיל למדינה, אז אני כן הועלתי המון ונלחמתי על כל אזרח ישראלי. דבר אחרון שאני רוצה לומר הוא שהיום אני לומד תורה ומתגייר להיות יהודי גאה".

    "תודה רבה. עם ישראל חי" הוא סיים את דבריו וזכה לפרץ תגובות חמות מרבים בעם ישראל.

    היום, בפני בית דין מיוחד סיים מוניר מסע ארוך של התקרבות ודבקות בעם ישראל, והפך ליהודי כשר העונה לשם מאיר מזרחי. בסרטון נראה הרב שואל אותו האם הוא מאמין בעיקרי התורה, ומאיר עונה בהתרגשות בחיוב, כשהוא מביע נכונות ללמוד.

    "אני מאמין באלוקי אברהם יצחק ויעקב ואני מקבל על עצמי לשמור ולקיים את כל דברי התורה", אמר מאיר ואמר עם בית הדין קריאת שמע, בסיומה פרצו הנוכחים באיחולי מזל טוב.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא רק מרגש אלא מרגש מאד