ר"י 'יסודות' יצא לגייס כספים בארגנטינה ועבר התקף לב קשה

    עסקנים מקומיים שהגיעו לפני כמה שעות לבית החולים, החליטו לזרז את הבאת אשתו ומשפחתו לארגנטינה, וזאת עקב מצבו הקשה
    ישראל פריי 1 Comment on ר"י 'יסודות' יצא לגייס כספים בארגנטינה ועבר התקף לב קשה

    הרב אברהם זיאת ראש ישיבת 'יסודות' יצא למסע גיוס כספים בארגנטינה, אך אושפז במצב קשה, לאחר שחטף התקף לב • משפחתו הובהלה מישראל • העתירו לרפואת הרב אברהם ישעיהו בן חנה

    עסקנים מקומיים שהגיעו לפני כמה שעות לבית החולים, החליטו לזרז את הבאת אשתו ומשפחתו לארגנטינה, וזאת עקב מצבו הקשה
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תפילות בעולם התורה: הרב אברהם זיאת ראש ישיבת 'יסודות' עבר התקף לב בארגנטינה, ומצבו מוגדר קשה.

    הכל החל כאשר הגיע הרב זיאת ביום רביעי שעבר לעיר בואנוס איירס שבארגנטינה כמנהגו בכל שנה, ע"מ לגייס כספים למוסדותיו. לאחר שנחת והתקבל באהבה רבה ע"י הקהילה היהודית המקומית, החל במסע גיוס הכספים.

    במהלך השבת צעד הרב לקהילת ישורון שבעיר, שם מעט היה תשוש עקב ההליכה הרבה, אך בכל זאת איש מהגבירים ומאנשי הקהילה אצלם התארח לא הבחין בשינוי במצבו הבריאותי.

    ע"פ רב בכיר בקהילה היהודית של בואנוס איירס, ביום ראשון בבוקר חל שינוי במצבו הבריאותי של הרב. "מצבו של הרב התדרדר בבוקר יום ראשון ולאחר שלא חש בטוב הוא התקשר להרב אברהם ששון אחד מתלמידיו בקהילה המקומית, שמיהר להגיע למלון בו התארח תוך כדי שהוא נזמין את 'הצלה ארגנטינה' שפינו אותו לבית החולים".

    "בבית החולים הבחינו הרופאים כי הרב עבר התקף לב והעורק הראשי שלו כמעט נחסם לחלוטין, באותם רגעים הרב הובהל לחדר ניתוח, שם ביצעו בו הרופאים שני ניתוחים תכופים, כאשר באותם רגעים מצבו מוגדר קשה מאוד, והוא מורדם ומונשם בטיפול נמרץ".

    רב הקהילה מספר לאתר 'קול חי' כי הגיע במהלך היום לבית החולים ע"מ לבקרו אך הוא כמובן מורדם ומונשם. במהלך השיחה מספר לנו הרב כי עסקנים מקומיים שהגיעו לפני כמה שעות לבית החולים, החליטו לזרז את הבאת אשתו ומשפחתו לארגנטינה, וזאת עקב מצבו הקשה. הרב אוריאל סואס מהקהילה המקומית סועד את הרב, ואף הזמין את טובי הרופאים למיטת חוליו.

    אלא שבעוד אנו משוחחים עמו, ניגש לאחד הרופאים שעברו במקום ושטיפל ברב זיאת ושאלו על מצבו הבריאותי. הרב הופתע לשמוע כי מצבו משתפר וממצב שהוגדר קריטי ע"י הרופאים מצבו מתייצב.

    "זה פשוט נס מה שהיה לנו כאן, הרב היה במצב קשה מאוד וכעת מצבו מתייצב. אך בכל זאת יקח זמן עד שיתעורר ויחלים לאחר שיקום, כך שמצפה לו תקופת שיקום ארוכה בארגנטינה".

    במקביל, כאן בישראל התקיימי תפילות בישיבת יסודות לרפואתו של ראש הישיבה הגאון רבי אברהם זיאת. הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר בתפילה עבור הרב אברהם ישעיהו בן חנה לרפוא"ש בתוך שאר חולי עם ישראל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נולדתי בארגנטינה, גדלתי בארגנטינה וגר בארגנטינה. נכון הדבר שהר' זיאת אושפז אך מכאן ולהמציא על ניתוחים שעבר ועל מצבו יש הבדל גדול, כאחד שהיה ליד מיטתו וטיפל בנושא לא מאמין שאתר כמו קול חי שמכבד את עצמו יאמין לבן אדם רק מתוכן שכל מטרתו הוא רק להתפרסם ולהרגיש שהצליח להביא את החדשות של ארגנטינה לארץ ואת אלה שהוא לא כ"כ אוהב (בלשון המעטה) לא מפרסם שמותם. לפני שמפרסמים דברים כדאי לברר הכל לעומק ולאמת את הדברים. תודה רבה ותכבדו את עצמכם כמו שמגיע לכם.