לא רצויים • השידור הציבורי מציג: ערבי ודתי – כן, חרדי – לא

    מבין אוכלוסיה המונה מאות אלפי אנשים בישראל, ביניהם בכירים רבים בענף התקשורת ובענפי ניהול אחרים, הלא היא האוכלוסייה החרדית, לא נמצא ולו נציג חרדי אחד
    ישראל פריי 1 Comment on לא רצויים • השידור הציבורי מציג: ערבי ודתי – כן, חרדי – לא

    היום אושר המינוי האחרון במועצת תאגיד השידור הציבורי, ובין החברים בו לא נמצא ולו חרדי אחד • בין 12 הנציגים שיכהנו במועצת התאגיד, ניתן למצוא אישים מכל גווני הקשת הישראלית, מכל המקצועות ושנמנים על כל הזרמים, כמעט

    תמונת אילוסטרציה צילום: Maya Levin / Flash90
    מבין אוכלוסיה המונה מאות אלפי אנשים בישראל, ביניהם בכירים רבים בענף התקשורת ובענפי ניהול אחרים, הלא היא האוכלוסייה החרדית, לא נמצא ולו נציג חרדי אחד
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המינוי האחרון בסדרת המינויים הנחשקים לחברות במועצת תאגיד השידור הציבורי – אושר היום ע"י הוועדה לבדיקת מינויים בשירות הציבורי. בכך הושלמה מלאכת הרכבת המועצה שאמורה לפקח מטעם הציבור על התנהלות גוף התקשורת המוקם. ולמקרה שתהיתם: אף לא אדם חרדי אחד נמנה על חברי המועצה.

    שנים עשר אנשים מונו לכהן במועצת תאגיד השידור הציבורי, שאמור להתחיל את שידוריו בחודשים הקרובים, ולהפוך לגוף התקשורת הממלכתי בישראל. ככזה, אמור הוא להיות חף מאינטרסים, לשקף נכונה את כל מרכיבי החברה, ולהביא תקשורת הוגנת במגוון פלטפורמות לכל בית בישראל.

    בין 12 הנציגים שיכהנו במועצת התאגיד, ניתן למצוא אישים מכל גווני הקשת הישראלית, מכל המקצועות ושנמנים על כל הזרמים. כך למשל יכהן במועצה איש העסקים חמיס אבולעפיה, ערבי יפואי, עתיר זכויות וניסיון בתחום השידורים לנוער, ואיש החינוך אבי רט, מבכירי דוברי הציונות הדתית.

    ביתר המינויים אוחזים אישים שונים, ביניהם נפתלי גליקסברג ופרופ' דוד אלכסנדר המגיעים מתחום היצירה הטלוויזיונית, רו"ח אורית מסילת ואורלי גרטי-סרוסי, המביאות עמן בניהול כספים ובחשבונאות פיננסית, מישל קרמרמן לשעבר מנכ"לית רדיו אקו, ואיש התקשורת שלומי שטיין, שמינויו אושר היום.

    מבין אוכלוסיה המונה מאות אלפי אנשים בישראל, ביניהם בכירים רבים בענף התקשורת ובענפי ניהול אחרים, הלא היא האוכלוסייה החרדית, לא נמצא ולו נציג חרדי אחד, שנמצא ראוי לקחת חלק במועצת השידור המשולמת מכספי משלם המסים הישראלי.

    למרות הנתון הזה, בתאגיד השידור דווקא משוכנעים או לפחות משכנעים שהם מגייסים חרדים לשורותיהם. "אומרים עלינו שאנחנו לא מגייסים חרדים. אז אומרים", נכתב לצד מודעה הקוראת לאנשי תקשורת חרדים לשלוח קורות חיים, מודעה שספגה ביקורת לא מועטה בגין אופי ניסוחה וצורת פנייתה, כפי שסיקרנו בהרחבה אתמול.

    בדיחות על גיוס ועל טוהר המחנה: כך מאתרים אנשי תקשורת חרדים



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי רוצה היום חרדים ?