איתן כבל: רמי סדן לא יוכל להיכנס לתפקידו – שיעבור פוליגרף

    איתי גדסי 1 Comment on איתן כבל: רמי סדן לא יוכל להיכנס לתפקידו – שיעבור פוליגרף

    "עמדת חברי ועדת הכלכלה היא עמדה נורמטיבית וציבורית, ולהבנתנו כך גם צריכה לפעול גם הרשות השניה, שלמרות שאין בידיה סמכויות חוקיות בעניין, חלה עליה חובה מוסרית וציבורית עליונה להשמיע את דברה ולפעול"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ איתן כבל שיגר הבוקר מכתב ליו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז' לקראת ישיבת מועצת הרשות השנייה היום שתדון בנושא מינוי רמי סדן.

    במכתבו כותב כבל "אבקש להבהיר ולחדד כי חברי ועדת הכלכלה התבטאו באופן ברור בשתי נקודות מרכזיות: 1. מר רמי סדן לא יוכל להיכנס לתפקידו כיו"ר חברת החדשות של ערוץ 10 עד אשר תוסר העננה מעל לראשו בכל הנוגע להתבטאויות המיוחסות לו לכאורה. 2. הכלי האפקטיבי ביותר הוא ביצוע בדיקת פוליגרף בלתי תלויה וכשכל המעורבים נבדקים באותו המקום".

    כבל מפרט ומסביר במכתבו כי "עמדת חברי ועדת הכלכלה היא עמדה נורמטיבית וציבורית, ולהבנתנו כך גם צריכה לפעול גם הרשות השניה, שלמרות שאין בידיה סמכויות חוקיות בעניין, חלה עליה חובה מוסרית וציבורית עליונה להשמיע את דברה ולפעול".

    כבל מדגיש במכתבו "אין בכוונתי להרפות מהעניין עד אשר הבדיקה תמוצה באופן היסודי והמקצועי ביותר ושיניח את דעתי ודעת חברי הוועדה".
    אמי סדן



    1 תגובות

    מיין תגובות