הראשל"צ תוקף את הרב אמסלם ו'עוקץ' את 'כסא רחמים'

    בסיום הדברים כותב הרב הראשי ועוקץ את ישיבת 'כסא רחמים' בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז על כך שהרב חיים אמסלם בצעירותו נמנה על תלמידי הישיבה וזה דבריו ''והוא פלא היכן למד המחבר, ומהיכן שאב את הביטחון הגדול שיש לו בהלכה, באופן שככל שיוכיחו לו שדבריו אינם נכונים, לעולם לא יחזור בו''
    איתי גדסי 3 Comment on הראשל"צ תוקף את הרב אמסלם ו'עוקץ' את 'כסא רחמים'

    רבי יצחק יוסף תוקף בחריפות את ח"כ לשעבר הרב חיים אמסלם ש"דבריו הם סילוף ההלכה" • מתהדר בגדולים האשכנזים שהעריכו את ספרו של אביו מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל הנקרא בשם 'טהרת הבית'

    בסיום הדברים כותב הרב הראשי ועוקץ את ישיבת 'כסא רחמים' בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז על כך שהרב חיים אמסלם בצעירותו נמנה על תלמידי הישיבה וזה דבריו ''והוא פלא היכן למד המחבר, ומהיכן שאב את הביטחון הגדול שיש לו בהלכה, באופן שככל שיוכיחו לו שדבריו אינם נכונים, לעולם לא יחזור בו''
    16:24
    24.04.24
    יוני בייט No Comments on כשפרעה מלך מצרים הגה את תעלת סואץ | סקירה מרתקת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף תוקף בחריפות את ח"כ לשעבר הרב חיים אמסלם ש"דבריו הם סילוף ההלכה" ואף רומז להיותו כך, בשל לומדו בישיבת "כסא רחמים" בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז.

    בספר החדש שיצא לאחרונה מאת הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף ולכבוד חתונת בתו האחרונה ונקרא בשם שו"ת 'ראשון לציון' (חלק יו"ד סימן י"ח) תוקף הגר"י יוסף את ח"כ לשעבר הרב חיים אמסלם על דבריו המקלים לטענתו בהלכות גיור וכותב "דבריו הם סילוף ההלכה" וכן בהמשך הדברים כותב עוד "הבל יפצה פיהו".

    רבי חיים אמסלם ו'כסא רחמים'

    בסיום הדברים כותב הרב הראשי ועוקץ קלות את ישיבת 'כסא רחמים' בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז על כך שהרב חיים אמסלם בצעירותו נמנה על תלמידי הישיבה וזה דבריו "והוא פלא היכן למד המחבר, ומהיכן שאב את הביטחון הגדול שיש לו בהלכה, באופן שככל שיוכיחו לו שדבריו אינם נכונים, לעולם לא יחזור בו".

    "הגדולים האשכנזים העריכו את ספרו של אבי"

    מעלעול בספר ניתן למצוא נקודה מעניינת נוספת ובה כותב הרב יצחק יוסף "צא וראה כמה העריכו את הספר 'טהרת הבית' גדולי הדור – הגר"ש וואזנר הגרש"ז אויערבאך והגרי"ש אלישיב.

    "שמעתי שיש מדריכות כלה מבנות ספרד, שרגילות להורות לנשים מבנות עדות המזרח ע"פ פסקי הגר"ש וואזנר זצ"ל, וכששמע זאת הגאון רבי מרדכי גרוס שליט"א – כותב הגר"י יוסף "אמר להן שאין הדבר נכון ויש להן להורות רק ע"פ הוראות מרן זיע"א בטהרת הבית".

    בהמשך ממשיך הגר"י לספר גם על הגאון רבי חיים פנחס שיינברג זצוק"ל את אשר שמע מאדם נאמן "שספר זה (טהרת הבית) לא מש מעל שולחנו של הגרח"פ שיינברג.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אמסלם יש לו השקפה רפורמית

    2. 2

      יש לנו רבנים גדולי עולם ומי שחולק עליהם לא מבין עם מה הוא מתעסק
      הראשל"צ לא הכתיר את עצמו…….. נזכור מי הכתיר אותו ונקבל הוראותיו בשמחה
      מישהו יודע למה הרב עקץ את כיסא רחמים הרי אין לו איתם ועם הרב מזוז ריב או משהו רק מחלוקת קטנה שכך דרכה של תורה…???

      1. זה העבודה של עיתונאי משעומם שמחפש בספרי הרב רק דברים מעין אלו ולחרחר מריבות ושנאה, במקום ללמוד את פסקי הרב, הזהרו מהם ומכמותם.