מביך: איש עסקים בכיר סירב לבדיקת שכרות – רכב המרצדס הוחרם

    ישראל פריי No Comments on מביך: איש עסקים בכיר סירב לבדיקת שכרות – רכב המרצדס הוחרם
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדיקת שכרות פשוטה הפכה לתקרית מביכה עבור אחד מאנשי העסקים המוכרים בישראל. בשישי האחרון, יצא אילן בן דב עם חבריו מבילוי בנמל תל אביב, ממנו נאלץ לשוב ללא המרצדס היוקרתית שהוחרמה, וללא רישיון נהיגה שנשלל.

    בן דב התבקש על ידי שוטרים לעבור בדיקת אלכוהול באמצעות נשיפה במכשיר הינשוף, אך לפי הדיווחים, סירב. לטענת הנוכחים במקום נוצר עימות בין דב והשוטרים, במהלכו הטיח בהם 'מי אתם בכלל? אני אביא את עורכי הדין הכי טובים בארץ. אתם לא יודעים מי אני'.

    למקום הוזמן קצין משטרה, שהחליט לשלול את רישיונו של בן דב ואף את רכב המרצדס בו נהג. היום, הגישו עורכי דינו של בן דב בקשה להשיבם, ממנה ניתן להבין את גרסתו לאירוע.

    לטענתם "המבקש חולה במחלת ריאות. הוא נשף למכשיר, אך המכשיר לא נתן תוצאה למרות שאמר לשוטרים על מחלתו. למרות שביקש לבצע בדיקת דם מנעו ממנו השוטרים את הבדיקה. קצין המשטרה שהיה מעורב באירוע החקירה והבדיקות לא נתן לנאשם הזדמנות לשימוע חוקי והזדמנות נאותה לשכנע אותו מדוע לא לקחת את רישיון הנהיגה".

    אילן בן דב עשה את הונו ביבוא מכשירי סלולר לארץ, והגיע לשיא כוחו ופרסומו עם רכישת השליטה בחברת התקשורת 'פרטנר'. בהמשך, נכנס לסחרור כלכלי ונאלץ למכור את החזקותיו בחברה, וקרנו בצמרת ההון של ישראל ירדה.



    0 תגובות