לאחר 6 שנות מתיחות • בכירים ישראל וטורקים יפגשו ברומא

    השבוע, ביום רביעי אמור הקבינט המדיני-ביטחוני להתכנס ולאשר את ההסכם עם טורקיה.
    דוד לזר No Comments on לאחר 6 שנות מתיחות • בכירים ישראל וטורקים יפגשו ברומא

    בכירים ישראלים יגיעו הבוקר לרומא להפגש עם גורמים טורקים • הם ישבו על ניסוחים אחרונים של ההבנות אליהם הגיעו הצדדים, ולאחר מכן, צפויה הכרזה רשמית על חידוש היחסים עם טורקיה, לאחר 6 שנות מתיחות

    השבוע, ביום רביעי אמור הקבינט המדיני-ביטחוני להתכנס ולאשר את ההסכם עם טורקיה.
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צפו לטוס היום (ראשון) לרומא שם הוא ייפגש עם שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, ראש ממשלת איטליה מתאו רנצי ושרת החוץ של האיחוד האירופי פדריקה מוגריני. נתניהו יעסוק בנושא הבריטי המעסיק את העולם ובפרט בסכסוך הישראלי פלסטיני.

    מלבד נתניהו, גם בכירים ישראלים נוספים יגיעו הבוקר לרומא להפגש עם גורמים טורקים. הם ישבו על ניסוחים אחרונים של ההבנות אליהם הגיעו הצדדים, ולאחר מכן, צפויה הכרזה רשמית על חידוש היחסים עם טורקיה, לאחר 6 שנות מתיחות, מאז תקרית משט המרמה בשנת 2010.

    השבוע, ביום רביעי אמור הקבינט המדיני-ביטחוני להתכנס ולאשר את ההסכם עם טורקיה. על פי הפרסומים, ההסכם יכלול תשלום פיצויים למשפחות ההרוגים הטורקים בתקרית – ומהצד הטורקי ומנגד יבוטלו התביעות נגד קציני צה"ל שהשתתפו בתקרית החמורה במרמרה.

    בנוסף, על פי ההסכם, הסגר והמצור על עזה יימשכו, אך טורקיה תוכל להעביר דרך נמל אשדוד ציוד וסחורה לרצועת עזה, בנוסף, הטורקים יקימו תחנת כוח, מתקן להתפלת מים ובית חולים לתושבי עזה.



    0 תגובות