השר אריאל: "אני לא יכול להבטיח שנרוץ יחד עם הבית היהודי"

    "לפי דעתי, הבחירות יהיו בעוד 3 שנים, אין לאף אחד אינטרס ללכת לבחירות, אפילו לליברמן שהיה לו אינטרס, כעת כבר אין לו אינטרס, מה רע לו להיות שר הביטחון"
    דוד לזר No Comments on השר אריאל: "אני לא יכול להבטיח שנרוץ יחד עם הבית היהודי"

    שר החקלאות בראיון גלוי לב למרדכי לביא • על המסמך שנחשף: "אני מצפה מהמפכ"ל שייקח את הדבר הזה ויעיף אותו לכל הרוחות" • וגם: "תעלה את בנט לשידור, אולי אתה תהיה המגשר ביננו, הוא בוודאי יעלה לשידור"

    נפתלי בנט ואורי אריאל צילום: יוסי זליגר, פלאש 90
    "לפי דעתי, הבחירות יהיו בעוד 3 שנים, אין לאף אחד אינטרס ללכת לבחירות, אפילו לליברמן שהיה לו אינטרס, כעת כבר אין לו אינטרס, מה רע לו להיות שר הביטחון"
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר התפרסם בכלי התקשורת מסמך שהוכן על ידי המשטרה שבו מרוכז מידע על חשדות לכאורה נגד עשרות חברי כנסת מכהנים, וביניהם שר החקלאות אורי אריאל.

    בעקבות הפרסום שיגר אריאל מכתב לשר לביטחון פנים שבו הוא הבהיר כי "מדובר באירוע חמור שאסור לעבור עליו לסדר היום. במידה וישנו מידע מפליל על חבר כנסת או על כל דמות ציבורית – על המשטרה בכלל ואגף החקירות בפרט לפתוח בחקירה מיידית ולא להשאיר את המידע בתוך כספת נעולה לתזמון זה או אחר".

    אריאל הוסיף במכתבו, "הנני מעמיד את עצמי ראשון – ומבקש כי כל המידע שקיים במשטרה עלי ייחשף לאלתר ולפי הצורך תיפתח חקירה".

    הבוקר הגיב השר החקלאות לדברים ב'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא ב'קול חי' והסביר כי "אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל אני יודע שאני עושה את הדברים לשם שמים וטוב שם טוב משמן טוב", לדבריו, "ברוך ה', אם מישהו חושב אחרת שיחקור, שיעמיד אותי לחקירה. אבל אם לא – שלא יספרו סיפורים מעל לראשם של חברי כנסת".

    אריאל פנה בשידור למפכ"ל רוני אלשיך, "הדבר לא קרה בהוראת המפכ"ל אבל למרות זאת – הייתי מצפה ממנו שייקח את הדבר הזה ויעיף אותו לכל הרוחות, לא יעלה על הדעת ש"אוספים חומרים על אנשים", כך היה עם שר המשפטים יעקב נאמן שהעלילו עליו דברים ולבסוף אותם אנשים התנצלו".

    בהמשך הריאיון התייחס שר החקלאות למהפך בבריטניה ולהפרדות שלה מהאיחוד האירופי, "יש מקום לדאגה, מחירי המטבעות יורדים וצוללים, זה לא יגמר שם אלא זה כלל עולמי, השאלה לכמה זמן זה ימשך, צפויים לפגיעה מסוימת. אני לא בטוח שזה הולך להיות מהר, כי יש קולות גם במדינות נוספות, ועצם הדרישה גם אם היא לא תקרא – זה כבר מעורר סימני שאלה בעולם הפיננסי ובבורסות, וזה יכול לגרום להרבה רעידות אדמה נוספות".

    לדברי השר, "האיחוד האירופי הוא השוק החשוב ביותר של מדינת ישראל בתחום החקלאות, הבריטים קונים הרבה תוצרת ישראלית טרייה. היה אירוע גדול ברוסיה לפני שנתיים שהרובל צנח, אבל בצורה ברורה, זה לא דומה בגודל האירוע הזה".

    אתה שוקל לבחון אפשרות לסייע לאותם אנשים שמייצאים לאירופה?

    "כן, אבל לא אני כשר החקלאות אלא מדינת ישראל וראש הממשלה ולא רק בחקלאות".

    מילה על ההסכם הטורקי?

    "לא מכיר את הפרטים וקשה לי להתייחס אליו, אבל הייתי שם כתנאי, את הבאתם לקבורה והלוואי החזרתם של 2 אזרחים שלנו שנמצאים בעזה, הקבינט בעבר קיבל את זה כאחד התנאים, וצריך לממש את זה ולא רק לדבר על זה".

    על המתחים בין 'תקומה' בראשותו ולבין 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט, אמר אורי אריאל, "הצעתי אחדות ממזמן, לבנתיים קיבלנו חוסר תשובה שפירושו לא, זה לא נכון וזה לא צודק כלפי האוכלוסייה שאנחנו מייצגים, אבל יש לנו סבלנות ומקווים שתהיה תשובה חיובית באמת, בכדי לקיים וליישם כפי שחתמנו וסיכמנו".

    האם תרוצו יחד בבחירות הבאות?

    "כעת אני לא יכול להבטיח שנרוץ בבחירות הבאות בכנסת".

    אם אדבר עם בנט כעת הוא יגיד שאתה ציניקן.

    "אדרבה, תעלה אותו לשידור, אולי אתה תהיה המגשר, אתה התוכנית הכי מאוזנת בשעה 8, הוא בוודאי יעלה אצלך לשידור ויספר הכל".

    על מועד הבחירות, אמר אריאל ללביא: "לפי דעתי, הבחירות יהיו בעוד 3 שנים, אין לאף אחד אינטרס ללכת לבחירות, אפילו לליברמן שהיה לו אינטרס, כעת כבר אין לו אינטרס, מה רע לו להיות שר הביטחון".



    0 תגובות