"אוהב הבריות ומקרבן" • תגובות נסערות לפטירת האדמו"ר מזלאטשוב

    ישראל פריי 1 Comment on "אוהב הבריות ומקרבן" • תגובות נסערות לפטירת האדמו"ר מזלאטשוב
    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני שעת ספורות הלך לעולמות בפתאומיות כ"ק האדמו"ר מזלאטשוב. פטירתו הכתה בהלם את מכריו ומוקיריו הרבים, שממאנים להאמין ולקבל את הבשורה המרה. לאחר ההתייעצות עם רבני בני ברק, נקבע מועד למוצאי שבת, בשעה עשר, מבית מדרשו ברחוב הרב שך בבני ברק.

    הודעת צעירי דגל התורה: "בצער רב וביגון קודר אנו מתבשרים על פטירתו של האי גדול וצדיק, איש האמת, פרוש וצדיק, ממשיך דרך החסידות, הגאון הצדיק רבי מרדכי מאיר מיכלוביץ זצוק"ל כ״ק האדמו״ר מזלטשוב זצוקללה״ה. יתומים היינו ואין אב, מי יתן לנו תמורתו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים ותהא מליצת יושר עלינו ועל כל ישראל".

    יו"ר 'יחד' אלי ישי מסר: "בצער רב אני מתבשר על פטירתו של האי גברא רבה, ענק החסידות ואוהב ישראל, טהור עיניים וקדוש מרחם, ממזכי הרבים שבדורנו. ישרותו וענוותנותו לשם דבר וצדקתו עומדת לעד. הגאון הצדיק רבי מרדכי מאיר מיכלוביץ זצו״ל כ״ק האדמו״ר מזלטשוב זצוקללה״ה.

    "גדול כים שברנו ומי יתן לנו תמורתו. זכיתי לשאוב ממנו עידוד, מוסר, תמיכה, עצה וחיזוק באמונת חכמים. תהא נשמתו הקדושה מליצת יושר עלינו ועל כל ישראל, אכי״ר".

    תמונה

    התמונה האחרונה. האדמו"ר בהכנות לשבת, שעה קלה לפני התמוטטותו.

    הודעת המטה החרדי בליכוד בעקבות פטירת האדמו"ר זצ"ל: "לפני כשנה זכינו להתארח בבית המדרש של יהודי מיוחד, בסבר פנים יפות ובהמון אהבה יהודית אמיתית.

    היום לצערנו הוא נפטר מאיתנו בפתאומיות לאחר ההכנות לקראת שבת קודש. האדמו"ר מזלאטשוב זצ"ל שהיה קול ייחודי באהבתו לכל יהודי ויהודיה, ללא בדיקה להיכן משתייך, כיצד מתלבש ומהי דעתו הפוליטית. יהי זכרו ברוך ומורשתו לעד".

    ח״כ אורן חזן: הצטערתי לשמוע על האובדן הגדול עם לכתו בטרם עת של חברי היקר האדמו"ר מזלאטשוב. זכיתי להכיר אדם שכל מהותו היתה אהבת האדם והארץ, הכנסת אורחים וקירוב לבבות. זכיתי ללמוד ממנו רבות על הדרך שבה אנו צריכים להסתכל האחד על השני, על אהבת חינם ועל המחויבות והקשר שבין עם ישראל ארץ ישראל תורתנו הקדושה ובורא עולם. יהי זכרו של הצדיק והקדוש, האדמו"ר מזלטשוב ברוך.

    בוידאו: האדמו"ר בליל אמש, שב מחתונה בה רקד במלוא כוחו.



    1 תגובות

    מיין תגובות